ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی مطرح کرد:

قوانین نظام مهندسی نیازمند باز نگری جدی است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی بیان کرد: قوانین نظام مهندسی مربوط به 2 دهه پیش است و برای این که در دهه سوم نظام مهندسی شاهد پیشرفت باشیم باید این قانون ها مورد بازنگری قرار گیرد.

کد خبر: 960421007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۸:۱۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی بیان کرد: قوانین نظام مهندسی مربوط به ۲ دهه پیش است و برای این که در دهه سوم نظام مهندسی شاهد پیشرفت باشیم باید این قانون ها مورد بازنگری قرار گیرد.قوانین نظام مهندسی نیازمند باز نگری جدی

قوانین نظام مهندسی نیازمند باز نگری جدی

قوانین نظام مهندسی نیازمند باز نگری جدی

جعفر هاشم‌ زاده در بیستمین همایش هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان که در ارومیه برگزار گردید، گفت: بیستمین همایش هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در حالی کار خود را شروع کرده است که در دهه سوم نظام مهندسی ساختمان قرار داریم و باید نقشه راه در این همایش تبیین گردد.
هاشم زاده ادامه داد: باید در این همایش بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم تا در اجرای قانون موفق شویم.
وی با اعلام این که قوانین نظام مهندسی مربوط به ۲ دهه پیش هستند و نیازمند بازنگری در این قوانین هستیم، ادامه داد: برای این که در دهه سوم نظام مهندسی شاهد پیشرفت باشیم، باید این قوانین مورد بازنگری قرار گیرد.
هاشم زاده تصریح کرد: بازنگری قانون نظام مهندسی بدست مجلس در دست بررسی است و با توجه به سفر رئیس کمسیون مجلس به استان آذربایجانغربی و شرکت در این همایش، امید است حساسیت تغییر قوانین بیش از پیش در مجلس احساس شده و این قانون روند رو به رشدی را سپری کند.

 


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی افزود: امروزه به نمایندگی از جامعه مهندسی اعلام میکنیم که جامعه مهندسی با رکود روبرو است و باید بتوانیم بمطالبات به حق جواب دهیم تا با استفاده از این فضا، در قانون جدید نظام مهندسی ساختمان موثر باشیم.
وی عنوان کرد: امیدواریم با تغییر و بازنگری قوانین شاهد این باشیم که سالهای آینده همایش به اهداف خود نزدیک‌ تر گردد تا خواسته‌ های جامعه مهندسی محقق شود.
وی با اشاره به ظرفیتهای موجود در استان، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیتهای استان آذربایجانغربی، بیستمین همایش نظام مهندسی به استان آذربایجانغربی واگذار گردیده است که امیدواریم میزبان خوبی باشیم.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

آخرینویرایشنشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
1037 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0