آئین روز مهندسی در شیراز دعوت به همکاری

دعوت به همکاری شرکت های خدمات مشاوره ای ، فنی و مهندسی کشاورزی

به اطلاع می­رساند مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس با برگزاری دوره­های آموزشی به دانش­ آموزان بزرگسال شاخه کار و دانش به شرح ذیل گواهینامه مهارت اعطاء می نماید. این مرکز درنظر دارداجرای دوره های مذکور را در شهرستانها به شرکت های خدمات فنی و مشاوره ای عضو سازمان نظام مهندسی کشاوزی و منابع طبیعی واگذار نماید.

کد خبر: 960329012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ - ۱۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی فارس به اطلاع می­رساند مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس با برگزاری دوره­های آموزشی به دانش­ آموزان بزرگسال شاخه کار و دانش به شرح ذیل گواهینامه مهارت اعطاء می نماید. این مرکز درنظر دارداجرای دوره های مذکور را در شهرستانها به شرکت های خدمات فنی و مشاوره ای عضو سازمان نظام مهندسی کشاوزی و منابع طبیعی واگذار نماید.دعوت به همکاری شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی

دعوت به همکاری شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی

دعوت به همکاری شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی

 دعوت به همکاری شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی

شرایط دانش آموزان:

  • تحصیل در شاخه کاردانش دبیرستان بزرگسالان
  • دارای حداقل ۲۵ سال سن
  • دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه فعالیت در بخش کشاورزی

طول دوره :

براساس کمبود واحدهای دانش آموز بین ۱۵ تا ۳۰ روز

شهریه :

به ازاء هر نفر روز ۱۵۰۰۰۰ ریال

پس از پایان دوره آزمون سراسری بصورت همزمان در سطح کشور برگزار می شود و به قبول شدگان گواهینامه مهارت اعطا می شود که براساس این گواهینامه و واحدهایی که دانش آموز در دبیرستان گذرانده ،برای آنها مدرک دیپلم کار و دانش صادر می شود.

شرایط مورد نیاز شرکت های همکار:

  • عضویت به روز در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان (به روز رسانی عضویت به صورت الکترونیکی از طریق سامانه خدمات الکترونیکی نظام مهندسی به آدرس iaeo.ir انجام می شود.)

  • دارا بودن رتبه بندی پیمانکار یا مشاور حقوقی در گروه تخصصی آموزش(جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز رتبه بندی به پایگاه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس به آدرس iaeo.org/fars به قسمت فرمها و مدارک مورد نیاز رتبه بندی مراجعه نمایید).
  • معرفی نامه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

متقاضیان همکاری می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۴/۴/۸ به واحد آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس مراجعه نمایند.

به منظور استفاده شرکتها از این فرصت، برای شرکتهای فاقد رتبه پیمانکار یا مشاور درصورتیکه عضویت خود را به روز کرده و مدارک رتبه بندی را در موعد مقرر به این سازمان تحویل داده باشند، معرفی نامه جهت همکاری صادر خواهد شد .

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۶
1317 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0