نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس

نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس

نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس ، برگزار شد. وظیفه سازمان مهندسی این است که از سرمایه‌های مردم به نحو احسن نگه‌داری کند

کد خبر: 010418017 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ تیر ۰۱ - ۸:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس ، برگزار شد. وظیفه سازمان مهندسی این است که از سرمایه‌های مردم به نحو احسن نگه‌داری کند

نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس

نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس
وظیفه سازمان مهندسی این است که از سرمایه‌های مردم به نحو احسن نگه‌داری کند
حمزه شکیب در نشست با رییس سازمان بسیج مهندسی فارس که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ترتیب یافت، بیان کرد: ایده بسیار خوب و کار حرفه ای توسط سازمان بسیج مهندسین انجام شده این است که نظام مهندسی تنها سازمان نظام مهندسی نیست بلکه این سازمان نقش مهمی در ساختمان‌سازی دارد و محصولی که ارائه می‌دهد ساختمان است.
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: نظام مهندسی برای ساخت یک ساختمان یکی از ارکان محسوب می‌ گردد و شهرداری‌ها، وزارت راه و شهرسازی، سرمایه‌گذاران، مالکین، بهره برداران و مردم از دیگر ارکان برای ساخت ساختمان به شمار می‌روند.
وی ادامه داد: بدون شک بسیج مهندسی می‌ تواند حلقه واسط برای برقراری ارتباط نزدیک بین این سازمان‌ ها و مجموعه‌ ها ایجاد کند تا این چرخه به خوبی عمل کند.
وی تصریح کرد: بسیج کشور هم در حال انجام برنامه‌ریزی و برقراری ارتباطات فرهنگی هستند تا بتوانند این مطالبه گری را از مردم ایجاد کنند. بسیج پویا می‌ تواند برای ادامه این حرکت پویایی ایجاد کند و کار ارزنده‌ای انجام دهد. ما هم وظیفه خود می دانیم که در کنار بسیج باشیم و از ظرفیت و پتانسیل بسیج به نحو مطلوب استفاده کنیم.
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: امیدوار هستیم بتوانیم وظایف خود را در بحث طراحی، نظارت و اجرا و برقراری تعاملات با دستگاههای دیگر به خوبی عمل کنیم تا بتوانیم ساختمان‌ ها را به بهترین شکل ممکن در اختیار بهره‌برداران قرار دهیم.
جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌ های خوب استان فارس محسوب می‌ گردد و یکی از جاهایی که می‌ تواند به عنوان یک کانال ارتباطی خوب و مطمئن با فعالان اقتصادی باشد مجموعه نمایشگاه‌ ها است.
قادری گفت: در این نمایشگاه‌ همه طیف‌ ها هم عرضه کننده کالا و خدمات و هم تقاضا کنندگان حضور دارند و در این تعاملات، ارتباطات و بازدیدها توانمندی‌ ها و کاستی‌ ها مشخص می‌ گردد.
وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی و صنعتگران در عرصه‌ های مختلف صنعت ساختمان از استان‌ های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌ کند که عقب افتادگی‌ها را نسبت به استانهای دیگر جبران کنیم. بدون شک این مجموعه ها به ما دید جدیدی می‌دهد و باعث تثبیت جایگاه فارس در کشور می‌ شوند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۰۱
1471 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0