دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با 3 دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با 3 دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه

دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با ۳ دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه

دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با 3 دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه ، با حضور ریاست سازمان و اکثریت اعضا شورا بصورت حضوری و مجازی برگزار شد

کد خبر: 000326002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۰۰ - ۴:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با ۳ دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه ، با حضور ریاست سازمان و اکثریت اعضا شورا بصورت حضوری و مجازی برگزار شد

دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با ۳ دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه

دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با 3 دستور کار در بیست و پنجم خرداد ماه
برگزاری دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی با ۳ دستور کار/ علی نیا امین مالی شورای مرکزی باقی ماند
دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی روز ۳ شنبه، بیست و پنجم خرداد ماه بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی روز سه شنبه، بیست و پنجم خرداد ماه با حضور ریاست سازمان و اکثریت اعضا شورا بصورت حضوری و مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن جلسات نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
«بررسى و اتخاذ تصميم در مورد بودجه پیشنهادی ستاد اجرایی مبحث ۲۲»، «انتخاب صاحبان امضای مجاز شورای مرکزی موضوع بند ط ماده ۱۱۴ آئین نامه اجرایی» و «گزارش هزینه ساخت ساختمانهای نمونه طبق فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه»؛ سه دستور کار دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی بودند.
در این جلسه دستورکارهای مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این باره اتخاذ گردید.
بر همین اساس، در مورد ستاد اجرایی مبحث ۲۲ که دستور کار اول جلسه بود، مقرر گردید، موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه مجدد مورد بررسی قرار گیرد.
هم‌چنین در مورد موضوع دستور جلسه دوم، با اکثریت آرا سیف الله علی نیا برای دومین سال در دوره هشتم به عنوان امین مالی شورای مرکزی انتخاب گردید.
در ادامه دویست و هفتادمین جلسه شورای مرکزی دستور کار سوم جلسه با موضوع گزارش هزینه ساخت ساختمانهای نمونه مطرح و رئیس کمیسیون خدمات مهندسی و اشتغال گزارشی در این مورد ارائه کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ خرداد ۰۰
439 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0