جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی ، روز 4 شنبه، 15 مردادماه بصورت ویدیوکنفرانسی در محل شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 990517005 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ - ۱۱:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی ، روز ۴ شنبه، ۱۵ مردادماه بصورت ویدیوکنفرانسی در محل شورای مرکزی برگزار گردید

جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

جلسه مدیران روابط عمومی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی
جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها با احمد خرم، رییس این سازمان برگزار گردید.
جلسه مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها با احمد خرم، رئیس این سازمان روز ۴ شنبه، ۱۵ مردادماه بصورت ویدیوکنفرانسی در محل شورای مرکزی برگزار گردید.
در این جلسه، مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها به بیان دیدگاهها و نظرات خود در مورد موضوعات مختلف پرداختند.
در ادامه خرم با گرامی‌داشت یاد شهدای اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار، از برنامه های خود برای تحول در سازمان نظام مهندسی ساختمان سخن گفت.
خرم ادامه داد: هم‌اکنون دویست و پنجاه ماموریت و محور کاری برای سازمان تعریف شده که تنها کم‌تر از ده مورد آن در حال عملی شدن است و این اتفاق نشان از برنامه‌ ریزی اشتباه دارد و یکی از دلایل آن عدم حضور هر شخص در سمت مربوط به صلاحیت‌اش است.
در همین حال، کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در جمع مدیران روابط عمومی نیز با گرامی‌داشت یاد شهدای اصحاب رسانه و  تبریک روز خبرنگار، بیان داشت: با دستور ریاست سازمان، تحول در روابط عمومی نظام مهندسی شروع شده است.
صارمی با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شش ماهه اخیر، از همکاری و همدلی مدیران روابط عمومی سازمانهای استانها در این مدت تقدیر و تشکر کرد.
به گفته وی، با پی‌گیری ها و تلاشهای انجام شده بزودی شاهد راه اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بعد از بیست سال خواهیم بود که پس از راه اندازی این پایگاه خبری باید منتظر تحول جدید در بخش رسانه ای سازمان باشیم.
منبع: سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۹
381 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0