تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد

سیف الله علی نیا با عنوان این که ساختمان سرمایه ملی است،  تصریح کرد: تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: 970524007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ - ۱۰:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سیف الله علی نیا با عنوان این که ساختمان سرمایه ملی است،  تصریح کرد: تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد.

تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی

تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی

تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه  های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد

وی بمناسبت روز ملی تشکلها و مشارکتهای اجتماعی، ضمن گرامیداشت این روز، بیان کرد: بیست و دوم مرداد روز ملی تشکل‏‌ ها و مشارکت ‏‌های اجتماعی روز بزرگداشت فعالیت‏‌ های داوطلبانه و انسان‏ دوستانه تشکل‏‌ ها و سازمان‌‏ های مردم نهاد است.
علی نیا گفت: حمایت از تشکلهای اجتماعی و ایجاد زمینه های گسترش جهت مشارکت فعالانه آن ها در فرآیند توسعه اجتماعی کشور دارای اهمیت است.
وی با عنوان این که ساختمان سرمایه ملی است، ادامه داد: ساخت و ساز ارتباط مستقیمی با منابع کشور و حقوق شهروندان دارد و نظر به مشکلات زیست محیطی استان، نهادهای مدنی بعنوان حلقه ی واسط بین مردم و سازمان میتوانند پیام سازمان را بدرستی به جامعه انتقال داده و با آگاهی بخشی و تقویت حس مسئولیت پذیری مردم در حوزه صنعت ساختمان، ضمن کاهش مخاطرات زیست محیطی استان در توسعه کیفی ساخت و سازها تاثیر بسزایی داشته باشند.

تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط سازمان و نهادهای مدنی، اظهار کرد: با توجه به برگزاری فراخوان داوطلبی توسط سازمان جهت تشکیل جمعیت داوطلبی مهندسان استان بمنظور فعالیت در پنج محور زیست محیطی، فرهنگ سازی شهر و بنا، حفاظت از میراث فرهنگی و مشارکت برای کمک به بیماران خاص در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان، تقویت ارتباطات و تعامل با سمنها و جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مرداد ۹۷
801 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0