افزایش ظرفیت پنجاه درصدی تعرفه خدمات مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان استان تهران

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از ابلاغ افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی در سطح استان تهران خبر داد.

کد خبر: 971213009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ - ۳:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از ابلاغ افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی در سطح استان تهران خبر داد.

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان استان تهران

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان استان تهران

تعرفه خدمات مهندسی ساختمان استان  تهران بیست و پنج درصد افزایش یافت

محمد طاهری بیان داشت: بعد از دستور اخیر وزیر راه و شهرسازی برای بررسی افزایش تعرفه خدمات مهندسی توسط هیئت پنج نفره استان تهران، این هیئت صبح امروز تشکیل نشست داد و افزایش تعرفه خدمات مهندسی در استان تهران را تصویب و ابلاغ گردید.
طاهری با اشاره به این‌ که میزان افزایش تعرفه خدمات مهندسی بیست و پنج درصد نسبت به تعرفه سال نود و شش است، گفت: این افزایش حداکثر اختیارات هیات ۵ نفره استان تهران است که بعد از نزدیک به ۳ سال عدم تشکیل نشست های این هیات، با پیگیری سازمان نظام مهندسی استان تهران تشکیل گردید و موضوع تعرفه مورد بررسی کارشناسی و در نهایت تصویب قرار گرفت.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی برای مساعدت در تحقق یکی از درخواست‌ های مهم جامعه مهندسی مبنی بر واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی طبق تورم عمومی کشور، از تلاش ‌های هیات رییسه این سازمان و اعضای هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی تهران برای حل مشکلات مهندسان و اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها خبر داد و ابراز امیدواری نمود: سایر دغدغه های جامعه مهندسی نیز به نحو مقتضی حل و فصل گردد.

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان استان تهران

وی خاطر نشان کرد: استان تهران نخستین استان کشور است که بعد از دستور وزیر راه و شهرسازی نسبت به افزایش خدمات مهندسی ساختمان اقدام کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۷
695 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0