برگزاری بزرگداشت روز معمار در شهرستان اسفراین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری بزرگداشت روز معمار در شهرستان اسفراین

گردهمایی بزرگداشت روز معمار با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، فرماندار، شهردار شهرستان اسفراین و خانواده مهندسان معمار در محل دفتر نمایندگی این شهرستان برگزار شد.

کد خبر: 980212014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،گردهمایی بزرگداشت روز معمار با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، فرماندار، شهردار شهرستان اسفراین و خانواده مهندسان معمار در محل دفتر نمایندگی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری بزرگداشت روز معمار در شهرستان اسفراین

برگزاری بزرگداشت روز معمار در شهرستان اسفراین

بزرگداشت روز معمار در شهرستان  اسفراین برگزار شد.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این گردهمایی بیان کرد: هیات مدیره سازمان استان در راستای توجه به معماری، دپارتمان خلاقیت و خانه گفتمان معماری را راه اندازی کرده و نگاهش اینست که از دریچه معماری جریان زندگی را بهبود ببخشد.
علی اکبر رمضانی ادامه داد: امیدوار هستیم راه‌کارهایی برای مسائل مربوط به سبک زندگی ایرانی و اسلامی را با ترکیب خانه گفتمان معماری و دپارتمان خلاقیت در شهرها و محلات استان پیدا کنیم.
رمضانی گفت: از نظر مهندس معمار یا جامعه شناس نمیتوان نقش محیط را بر تربیت و آسایش افراد نادیده گرفت در همین راستا باید به سمت معماری ایرانی جلو برویم.
وی اظهار داشت: اگر مردم با مهندسان در این سیاست گذاری همراه نشوند این برنامه راه بجایی نخواهد برد.
فرماندار شهرستان اسفراین نیز در این گردهمایی عنوان کرد: روز معمار روز پراهمیتی است و باید به آن توجه ویژه ای شود زیرا ایران در حوزه معماری حرفی برای گفتن دارد و برجسته ترین معماری، معماری ایرانی و اسلامی است.
رستمی تصریح کرد: معماری فقط بحث ساختمان نیست بلکه در هنر و گفتمان نیز اثر دارد و اثرات آن به اجتماع باز میگردد.

برگزاری بزرگداشت روز معمار در شهرستان اسفراین

رستمی ادامه داد: شهرداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و دیگر ارگانهای مربوطه باید به عنوان یک مطالبه اجتماعی به معماری در استان نظم دهند و از تخصص معماران در شهرسازی استفاده کنند.
قابل ذکر است در راستای کاهش هزینه های سازمانی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکتها و کارگاههای تولیدی دارای استاندارد در سطح شهرستان و معرفی محصولات تولیدی ـن ها به جامعه مهندسی، کلیه هزینه های برگزاری گردهمایی و جشن توسط اسپانسرها پرداخت گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
582 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0