ضرورت استفاده از خدمات شرکتهای حقوقی عضو نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ضرورت استفاده از خدمات شرکتهای حقوقی عضو نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در مکاتبه ای با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز بر ارائه خدمات مهندسی توسط شرکتهای حقوقی دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی و عضو این سازمان تاکید کرد.

کد خبر: 970502002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ - ۶:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشوربه نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در مکاتبه ای با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز بر ارائه خدمات مهندسی توسط شرکتهای حقوقی دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی و عضو این سازمان تاکید کرد.

ضرورت استفاده از خدمات شرکتهای حقوقی عضو نظام مهندسی

ضرورت استفاده از خدمات شرکتهای حقوقی عضو نظام مهندسی

ضرورت استفاده از خدمات شرکتهای حقوقی  عضو نظام مهندسی

با توجه به این که وفق ماده چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ارائه هرگونه خدمات فنی و مهندسی در امر ساختمان مستلزم دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی از وزارت راه و شهرسازی است. این سازمان، شرکتهای حقوقی عضو را بمنظور ارائه خدمات مهندسی معرفی می کند.
کوروش خواجوی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات فنی و مهندسی در امر ساختمان در محدوده استان خوزستان، صرفاً در حدود، ظرفیت و صلاحیت اشخاص حقیقی یا حقوقی دارای صلاحیت –که بوسیله مکاتبه یاد شده و در سایت سازمان معرفی می گردند- مورد تایید خواهد بود.

ضرورت استفاده از خدمات شرکتهای حقوقی عضو نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در بخش دیگری از مکاتبه آورده است:
بر اساس ماده چهل و یک قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، فعالیت مهندسان مشاور دارای رتبه بندی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز مستلرم دریافت پروانه صدرالاشاره بوده و انجام پروژه های ساختمانی در طرحهای عمرانی و در بخش خصوصی توسط مشاورین بدون پروانه وزارت راه و شهرسازی غیرقانونی است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مرداد ۹۷
855 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0