دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا

دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا

دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا ، و شهردار و برخی مدیران شهرداری در محل سالن جلسات برگزار گردید

کد خبر: 991203004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۹۹ - ۹:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا ، و شهردار و برخی مدیران شهرداری در محل سالن جلسات برگزار گردید

دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا

دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اکثر اعضا
نقش مهم نظام مهندسی در توسعه گرگان/ سامانه الکترونیک راه اندازی می ‌گردد

در دویست و هفتادو نهمین نشست شورای شهر گرگان، شهردار از نقش مهم سازمان نظام مهندسی در توسعه شهری گرگان سخن گفت و رئیس سازمان از راه اندازی سامانه الکترونیک خبر داد.
دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر گرگان عصر شنبه با حضور اکثر اعضا، شهردار و برخی مدیران شهرداری در محل سالن جلسات برگزار گردید.
سید مجید حسینی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بهمراه محمد ابراهیم پور نایب رییس اول و فریدون واثقی نایب رییس دوم میهمانان ویژه شورایی ‌ها بودند که به مناسبت پنجم اسفند «روز مهندس» وارد صحن علنی شدند.
سید محمد مرتضوی رئیس شورا با اشاره به حضور مسئولان نظام مهندسی گلستان تصریح کرد: بیش از ده هزار مهندس عضو سازمان نظام مهندسی هستند که نیمی از این مهندسان پروانه اشتغال دارند.
به گفته وی، مهندسان دارای پروانه اشتغال نقش مؤثری در صنعت ساخت و ساز درون شهری دارند.
رئیس شورا، خدمات رسانی مهندسان را با کیفیت و چشم‌گیر توصیف کرد و ادامه داد: سازمان نظام مهندسی تلاش فراوانی بمنظور ارتقای کیفی ساخت و سازها دارد و ارتباطات خوبی میان این نهاد با مدیریت شهری گرگان به وجود آمده است.
در ادامه مهران کاظم نژاد، رئیس کمیسیون عمران شورا، شهرداری گرگان را از جمله شهرداری های پیشرو در حوزه ساخت و ساز و در تعامل با سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و خواستار موکول شدن افزایش قیمت منطقه ای یا عوارض به بهار سال آینده شد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان در این نشست، عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹، متاسفانه برای دومین سال متوالی از برپایی مراسم جشن به مناسبت روز مهندس معذور هستیم.
سید مجید حسینی در ادامه به وظیفه نظارت نظام مهندسی بر پروژه‌های سرمایه گذاری شهری تاکید کرد و افزود: از دیرباز ارتباط بسیار خوبی میان سازمان و مجموعه مدیریت شهری وجود داشته و امیدوار هستم این ارتباطات افزایش پیدا کند زیرا هر قدمی که در این راستا برداشته شود به سود شهروندان است.
وی، از راه اندازی سامانه الکترونیک خبر داد و گفت: مدتی است سامانه الکترونیکی را راه اندازی کردیم و به زودی تمامی مراودات و مناسبات ما با مدیریت شهری بصورت الکترونیکی و حذف شیوه‌های سنتی بوروکراسی رقم خواهد خورد.
حسینی، به ازدحام مراجعات در ماه پایانی سال اشاره و بیان کرد: بسیاری از شهروندان با فرض افزایش نرخ عوارض در سال جدید، در روزهای پایانی سال جاری به نظام مهندسی مراجعه کرده اند و خواستار دریافت پروانه شده اند که این مضوع حجم کار ما را بیشتر کرده است.
در ادامه شهردار گرگان نیز گفت: در حوزه شهرداری و مدیریت شهری، ما علاوه بر سازمان نظام مهندسی با تمامی مهندسان شاغل در قسمت ‌های مختلف مانند فضای سبز، محیط زیست، آی تی و غیره تعامل و همکاری داریم.
عبدالرضا دادبود با عنوان اینکه مهندسی حوزه با اهمیتی برای توسعه کشور است، تصریح کرد: امیدوار هستم مانند گذشته با اتکا بر توانایی دوستان خود در نظام مهندسی شاهد افزایش کیفیت در زمینه ساخت و ساز درون شهری باشیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۹
513 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0