همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی

همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی

همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی ، صورت گرفت. سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیش از 500 هزار عضو دارد که پتانسیل‌ های سیاسی، اقتصادی و علمی فراوانی در میان این جامعه نهفته است

کد خبر: 991118003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ - ۶:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی ، صورت گرفت. سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیش از ۵۰۰ هزار عضو دارد که پتانسیل‌ های سیاسی، اقتصادی و علمی فراوانی در میان این جامعه نهفته است

همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی

همکاری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی
نشستی با حضور ارکان دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان نظام‌مهندسی و نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور دبیر فراکسیون اکو مجلس شورای اسلامی، مدیر روابط عمومی سازمان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل گردید.
فرهام مقدم، رئیس دبیرخانه توسعه خدمات مهندسی با ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام‌شده توسط این دبیرخانه، نظام‌مهندسی را بزرگ ‌ترین سازمان مردم‌نهاد در کشور عنوان کرد و افزود: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیش از ۵۰۰ هزار عضو دارد که پتانسیل‌ های سیاسی، اقتصادی و علمی فراوانی در میان این جامعه نهفته است.
فرهام مقدم راد با اشاره به ارتباط و تعاملات دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی با دولت و مجلس شورای اسلامی، دبیرخانه‌ را نقطه عطفی برای هم‌افزایی پتانسیل‌ ها و ظرفیت‌ های بخش خصوصی و مهندسی کشور دانست.
رئیس دبیرخانه توسعه صادرات خدمات مهندسی، جلسه و تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی را مثبت ارزیابی کرد و ضمن تأکید بر لزوم هم‌افزایی ظرفیت و پتانسیل‌ ها، اظهار امیدواری کرد که جلسات مشترک گامی در راستای اعتلا و افزایش اشتغال جامعه فرهیخته مهندسی باشد.
دبیر دبیرخانه توسعه صادرات خدمات مهندسی نیز با اشاره به ظرفیت‌ های فیزیکی و پتانسیل علمی جامعه مهندسی، حضور دبیرخانه توسعه صادرات را نقطه اتصال صادرات خدمات و اعضای سازمان نظام‌مهندسی عنوان کرد.
بهنام عابدی ترکی با تأکید بر اینکه برای دبیرخانه توسعه صادرات خدمات مهندسی، حدومرزی وجود ندارد، بیان کرد: البته اولویت ما حضور در بازار مسکن کشورهای همسایه است.
عابدی ترکی، هم‌چنین بر پتانسیلهای ارزآوری از طریق صدور خدمات مهندسی تأکید کرد.
خاطرنشان می‌ سازد، حضور در بازارهای افغانستان، عراق و سوریه و شروع، گسترش و حمایت فعالیت‌ های شرکت‌ های دانش‌بنیان حوزه مهندسی ساختمان از اهم موارد مطرح‌ شده در این جلسه بود که موردبحث و تبادل‌نظر اعضا قرار گرفت.
در این جلسه، کریم صلاحی مهر ، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در راستای افزایش ظرفیت اشتغال اعضای سازمان اعلام کرد.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۹
431 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0