رشد کیفی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در کشور ریاست سازمان نظام مهندسی استان قم مطرح کرد:

برگزاری شصت و هفت هزار نفرساعت آموزش در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

امین مقومی تصریح کرد: در سال گذشته قریب به شصت و هفت هزار نفر ساعت در سازمان نظام مهندسی استان قم کلاس ‌های آموزشی برگزار کردیم.

کد خبر: 960929004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶ - ۴:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،امین مقومی تصریح کرد: در سال گذشته قریب به شصت و هفت هزار نفر ساعت در سازمان نظام مهندسی استان قم کلاس ‌های آموزشی برگزار کردیم.برگزاری شصت و هفت هزار نفرساعت آموزش در سازمان

برگزاری شصت و هفت هزار نفرساعت آموزش در سازمان

برگزاری شصت و هفت هزار نفرساعت آموزش در سازمان

برگزاری شصت و هفت هزار نفرساعت آموزش در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

وی امروز در اولین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان که در سالن همایش ‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(علیه السلام) برگزار گردید، گفت: نظام مهندسی از گذشته بر پایه اخلاق بوده و امروزه متاسفانه یک اولویت فراموش شده بنام مهندسی اخلاق داریم که نیازمند آسیب شناسی و رفع معایب موجود است.
مقومی با اعلام این که در قانون نظام مهندسی این سازمان هیچگونه هزینه‌ ای را به دولت تحمیل نمی‌ کند، ادامه داد: آموزش، نظارت و اخلاق سبب می ‌شود کیفیت فعالیتها در سازمان نظام مهندسی افزایش یابد و مردم بتوانند به شیوه‌ ای که شایسته آن‌ ها است از خدمات مهندسان بهره ‌مند گردند.

برگزاری شصت و هفت هزار نفرساعت آموزش در سازمان

مقومی با اشاره به این که آسیب شناسی بصورت جامع باید انجام گردد، افزود: در سال گذشته نزدیک به شصت و هفت هزار نفر ساعت در سازمان نظام مهندسی استان قم کلاس‌ های آموزشی برگزار کردیم اما اولویت فراموش شده هم چنان وجود دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم با بیان این که نداشتن قدرت لازم ناظر برای جلوگیری از ادامه فعالیت ‌های غیرقانونی یک نوع آسیب است، مطرح کرد: در اصل نظام مهندسی تردیدی وجود ندارد اما اشکالاتی در کار وجود دارد و اگر آسیب شناسی جامعی در این حوزه انجام نگردد در آینده با مشکلات متعددی روبرو می‌ شویم.
وی با اعلام این که مهندسان قریب بیست سالی است که در کشور درحال مبارزه هستند، ابراز داشت: وقتی مهندسان در جبهه مقدم ساخت و ساز فداکاری می‌ کنند نشانه اخلاق در این حوزه است و برای آسیب شناسی باید از نظر همه افرادی که در این جبهه‌ ها مبارزه کردند استفاده کنیم.

منبع : برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۶
835 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0