توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با رعایت استانداردها و اصول مهندسی ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل مطرح کرد:

توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با رعایت استانداردها و اصول مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی استان اردبیل بیان کرد: رعایت استانداردها و اصول مهندسی در ساخت و سازهای اردبیل توسعه می ‌یابد.

کد خبر: 960815001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ - ۷:۴۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی استان اردبیل بیان کرد: رعایت استانداردها و اصول مهندسی در ساخت و سازهای اردبیل توسعه می ‌یابد.توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با رعایت استانداردها و اصول مهندسی

توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با رعایت استانداردها و اصول مهندسی

توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با رعایت استانداردها و اصول مهندسی

توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با  رعایت استانداردها و اصول مهندسی

میرمحمد سیدهاشمی صبح امروز در نشست کمیته صدور خدمات مهندسی با حضور اعضای گروه‌ های تخصصی عمران و معماری در اردبیل گفت: رعایت استانداردها و اصول مهندسی در ساخت و سازهای اردبیل توسعه می ‌یابد که در این زمینه از همه سازندگان و مهندسان انتظار می‌ رود در رعایت استاندارد ها و قوانین ساخت و ساز خیلی جدی باشند.
هاشمی گفت: رعایت قوانین و مقررات برای افزایش ایمنی ساختمان‌ ها و فعالیت مهندسی بر مبنای علم نیازمند گسترش و توسعه مقوله آموزش و به‌ روز رسانی دانش فنی اعضای سازمان‌ های نظام‌ مهندسی و بررسی و نظارت دقیق طرح‌ های ارائه شده ساختمان ‌ها توسط جامعه مهندسی است که باید تقویت گردد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی کارگاه‌ های ساختمانی نیز ادامه داد: فرهنگ ‌سازی و اجرای کامل قوانین مرتبط با صنعت ساختمان توسط مهندسین ناظر و مجری می ‌تواند در بهبود وضعیت موجود نقش اساسی و مهمی ایفا کند که امیدوار هستیم همه این موارد مورد توجه واقع گردد تا شاهد خروجی‌ های مناسبی در این زمینه باشیم.

توسعه ساخت و سازهای استان اردبیل با رعایت استانداردها و اصول مهندسی


رئیس نظام مهندسی استان اردبیل افزود: فرهنگ‌ سازی و اجرای کامل قوانین مرتبط با صنعت ساختمان توسط مهندسین ناظر و مجری برای ما دارای اهمیت زیادی است و اقدامات مناسبی باید در این زمینه انجام گردد تا بتوانیم از این طریق از آسیب ‌های انسانی و حوادث پرخطر جلوگیری بعمل آورده و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.
هاشمی عنوان کرد: بطور حتم اگر ایمنی و استانداردهای لازم در ساخت و سازها مبنای کار قرار گیرد امنیت و آرامش نیز حاصل میشود که در این زمینه برگزاری گردهمایی ها و دوره‌ های تخصصی برای مهندسین مبنای کار قرار گرفته است که موجب افزایش ارتقای کیفی ساخت و سازها می‌ شود. وی اظهار داشت: تغییر و بهبود استانداردها و تکنولوژی‌ های ساخت و ساز باید در ساخت و سازها مد نظر قرار گیرد که بهمین منظور رعایت اصول مهندسی امری لازم و ضروری است و نباید هیچگونه چشم‌ پوشی در این زمینه وجود داشته باشد.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانجنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۶
833 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0