نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در کمیسیون عمران/بیست سال از تصویب قانون نظام مهندسی ساختمان می‌ گذرد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیات داشت: بیش از 2 دهه از قانون نظام‌ مهندسی ساختمان کشور می‌ گذرد و لازم است که این قانون به ‌روز رسانی و نواقص آن رفع گردد.

کد خبر: 960810001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آبان ۹۶ - ۶:۰۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیات داشت: بیش از ۲ دهه از قانون نظام‌ مهندسی ساختمان کشور می‌ گذرد و لازم است که این قانون به ‌روز رسانی و نواقص آن رفع گردد.بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در کمیسیون عمران

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در کمیسیون عمران

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در کمیسیون عمران

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در  کمیسیون عمران/بیست سال از تصویب قانون نظام مهندسی ساختمان می‌ گذرد

صدیف بدری، در مورد جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست تنها با حضور عضوهای کمیسیون عمران مجلس طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان کشور مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که کلیات این طرح در نشست های چند ماه قبل کمیسیون تصویب شده بود، ادامه داد: این طرح به کمیته نظام مهندسی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای رجبی ارجاع داده شده بود که بیش از پانزده نشست مختلف در کمیته مربوطه با حضور دستگاه‌ های مرتبط با قانون نظام مهندسی تشکیل شده و بحث ‌های کارشناسی مختلفی در این زمینه با حضور مرکز پژوهش‌ های مجلس مطرح می ‌شد.
وی با اشاره به این که جمع ‌بندی کمیته فنی و نظام مهندسی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با وجود حساسیت ویژه‌ اصلاح این قانون طی یک نشست ۲ ساعته با حضور اعضای کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: بیش از ۲ دهه است که از قانون نظام ‌مهندسی ساختمان کشور می‌ گذرد و لازم است که این قانون به‌ روز رسانی و نواقص آن رفع گردد.

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در کمیسیون عمران


نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان از ضروریات است که مقرر گردید برای ورود به جزئیات و استفاده از نظرات نمایندگان دستگاه‌ های متولی شامل راه ‌و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، کانون انبوه سازان ، صنف پیمان کاران و معاون عمرانی وزارت کشور در نشست های آینده حضور داشته باشند.
بدری در خاتمه یاد آور شد: پیشنهادات جدید نمایندگان دستگاه‌ ها در کمیسیون مورد بررسی قرار می ‌گیرد و در نهایت جمع‌ بندی کمیسیون عمران برای طرح در صحن مجلس به هیئت رئیسه ارائه می گردد.

منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آبان ۹۶
1472 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0