ادامه مجمع عمومی نوبت دوم گردهمایی پیاده روی

گردهمایی پیاده روی خانواده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مورخ بیست و چهارم شهریور نود و شش پیرو اطلاع رسانى روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و دعوت از اعضای محترم سازمان و خانواده هاى گرامى بمناسبت روز خانواده و بزرگ داشت بازنشستگان، گردهمایی پیاده روی در محل ایستگاه ورزش صبحگاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان واقع در خیابان مشتاق مقابل خیابان مهر برگزار شد.

کد خبر: 960627002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ شهریور ۹۶ - ۷:۳۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان ،  مورخ بیست و چهارم شهریور نود و شش پیرو اطلاع رسانى روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و دعوت از اعضای محترم سازمان و خانواده هاى گرامى بمناسبت روز خانواده و بزرگ داشت بازنشستگان، گردهمایی پیاده روی در محل ایستگاه ورزش صبحگاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان واقع در خیابان مشتاق مقابل خیابان مهر برگزار شد.گردهمایی پیاده روی خانواده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گردهمایی پیاده روی خانواده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گردهمایی پیاده روی خانواده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

گردهمایی پیاده روی خانواده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

در این گردهمایی که جمعى از اعضای سازمان به اتفاق خانوادههای محترم شان حضور داشتند بعد از انجام برنامه تست رایگان سلامت توسط تیم پزشکی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان و حرکات نرمشی، پیاده روی گروهی در جاده ساحلی پارک مشتاق شروع و شرکت کنندگان بعد از طی مسافتی به ایستگاه ورزش صبحگاهی سازمان بازگشتند.
در محل گردهمایی بعد از صرف صبحانه و پذیرايى، شرکت کنندگان توسط کمیته ورزشی فریزبی با این ورزش آشنا و طی برگزاری مسابقه ، با یک دیگر به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

گردهمایی پیاده روی خانواده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در ادامه با تشکیل ۲ گروه بانوان و آقایان و با حضور تعدادی از عضو های هیات مدیره، مسابقه طناب کشی برگزار شد، که با استقبال خانواده های محترم مواجه گردید.
سپس بمناسبت گرامی داشت روز خانواده و بزرگ داشت بازنشستگان، با حضور اعضای هیات مدیره سازمان جوایزی به بازنشستگان حاضر در گردهمایی پياده روى اهدا و از آن ها قدردانی شد. در پایان این گردهمایی با انجام قرعه کشی هدایايى به شرکت کنندگان اهدا گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود آخرین ویرایش نشریه ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۶
1174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0