تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران مطرح کرد:

بالا بردن سطح دانش دانش مهارتی مهندسین رويكرد هيات مديره دوره هفتم

ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران با اشاره به برنامه های آموزشی در دست اجرا بیان کرد: بالا بردن سطح دانش فنی و مهارتی مهندسین از رويكردهاي هيات مديره دوره هفتم در راستای توسعه کیفی صنعت ساختمان است.

کد خبر: 960626014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶ - ۱۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران با اشاره به برنامه های آموزشی در دست اجرا بیان کرد: بالا بردن سطح دانش فنی و مهارتی مهندسین از رويكردهاي هيات مديره دوره هفتم در راستای توسعه کیفی صنعت ساختمان است.بالا بردن سطح دانش دانش مهارتی مهندسین رويكرد هيات مديره

بالا بردن سطح دانش دانش مهارتی مهندسین رويكرد هيات مديره

بالا بردن سطح دانش دانش مهارتی مهندسین رويكرد هيات مديره

بالا بردن سطح دانش دانش مهارتی مهندسین  رويكرد هيات مديره دوره هفتم

مهران فرصت در كارگاه آموزشي “حقوق و مهندسي ساختمان” که روز ۵ شنبه بیست و سوم شهریور ويژه مهندسین شهرهاي اميركلا ، بابل، بابلسر،فريدونكنار در سالن اجتماعات دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار گردید گفت: هيات مديره دوره هفتم تاكيد زیادی به تقويت حوزه آموزش مهندسین دارد و با اين رويكرد برگزاري دورههاي مهارت محور در كنار دورههاي ارتقا پايه برنامه ريزي گردید.
فرصت ادامه داد: با توجه به گستردگي و گوناگوني اقليم در مناطق اين استان، نيازسنجي آموزشي مرتبط با ساخت و سازهاي مناطق مختلف در دست پي گيري است.
وی با تاکید بر اهميت و جايگاه دوره هاي آموزشي عمومي در كيفيت ساخت و سازها افزود: كارگاه آموزشي “نگارش در مهندسي ساختمان” با مشاركت بيش از هزار نفر از مهندسین برگزار گردید و در حال حاضر با برگزاري كارگاه “حقوق و مهندسي ساختمان” بصورت نواحي در صدد هستيم با يادآوري مسئوليتها و وظايف مهندسین، حساسيتهاي اين حوزه را فعال كنيم.

بالا بردن سطح دانش دانش مهارتی مهندسین رويكرد هيات مديره

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به این که يكي از ايرادات وارد به برخي مهندسین ، عدم ارسال بموقع گزارشات به شهرداريها ميباشد اظهار داشت: با راه اندازي نرم افزار گزارش نويسي ، کلیه مهندسین ميتوانند گزارش های خود را بصورت منظم و الكترونيكي به دفتر نمايندگي و مراجع صدور پروانه بفرستند.
وی با اشاره به این که مسئوليتهاي زیادي به دوش مهندسین در همه حوزه هاي طراحي، نظارت، اجرا، بررسي نقشه وجود دارد عنوان کرد: برگزاري کارگاه آموزشي جهت تشریح پرونده هاي شوراي انتظامي بصورت موردي و بررسي تخلفات و عواقب و تبعات آن ها در دستور كار قرار دارد.

در ادامه سخن رانی علمی محمد جواد ابوالفتحی مشاور معاونت مسکن و ساختمان و احمد فتحی مشاور حقوقی وزارت راه و شهرسازی در مورد مباحث حقوقی حوزه مهندسی ساختمان برگزار و به پرسشهای حاضران پاسخهای لازم داده شد.
لازم به ذکر است كارگاه آموزشي “حقوق و مهندسي ساختمان” ويژه مهندسین شهرهاي رامسر، تنکابن و عباس آباد روز ۴ شنبه بیست و دوم شهریور در سالن اجتماعات هتل رامسر برگزار گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۹۶
1175 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0