برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد رئیس سازمان در جمع مسئولین دفاتر مهندسی

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان دفاتر مهندسی استان یزد

بدعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، مسئولین دفاتر مهندسی روز سی ام خرداد گرد هم آمدند تا به اتفاق رئیس و تنی چند از عضوهای هیئت مدیره سازمان به بحث و بررسی مسائل حوزه عمل کرد شان بپردازند.

کد خبر: 960401006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ تیر ۹۶ - ۱۰:۱۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد بدعوت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، مسئولین دفاتر مهندسی روز سی ام خرداد گرد هم آمدند تا به اتفاق رئیس و تنی چند از عضوهای هیئت مدیره سازمان به بحث و بررسی مسائل حوزه عمل کرد شان بپردازند.برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان دفاتر مهندسی استان یزد

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان دفاتر مهندسی استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان دفاتر مهندسی استان یزد

در این جلسه ضرورت توجه ویژه دفاتر مهندسی برعایت مقررات و دستورالعملها و دقت نظر در طراحیها هم راه با سرعت عمل در پاسخ گویی بمراجعین و انجام در خواستهای آنها مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس سازمان در جمع مسئولین دفاتر مهندسی خواستار تلاش مشترک برای جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف قانون و پرهیز از دونقشه ای شدن ساختمانها شد و بیان کرد: هیئت مدیره دوره هفتم در برنامه های خود تقویت دفاتر مهندسی و افزایش کادر تخصصی آن ها را در مرکز توجه قرار داده و بموازات ارتباط قویتر با این دفاتر ، در صدد ایجاد دفاتر مهندسی منسجم و قوی است.
ایشان در سخنان خود از مسئولین دفاتر مهندسی خواست متن دستورالعمل ارجاع کار بدفاتر مهندسی را که روی سایت سازمان قرار گرفته مطالعه و هرگونه راه کار جهت اصلاح آنرا برای طرح در هیئت مدیره گزارش نمایند.


رئیس سازمان هم چنین به جلسه اخیر هیئت مدیره با اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر یزد اشاره نمود و آنرا قدم مهمی در ایجاد تفاهم و تعامل بین مسئولین ارشدحوزه شهرسازی و برنامه ریزی شهری دانست.
در این نشست که رئیس شورای انتظامی و بازرسین سازمان هم حضور داشتند، برخی از اعضای هیئت مدیره و نیز تنی چند از مسئولین دفاتر مهندسی به بیان دیدگاههای خود در جهت افزایش هم دلی و مشارکت با هدف ارائه خدمات فنی تخصصی بهتر، سریعتر و شفاف تر بجامعه پرداختند و خواستار تداوم چنین نشستهایی شدند.بحث اجرای نظارت مقیم که عملیاتی شدن آن یکی از مهم ترین عرصه های اشتغالزایی برای مهندسین پایه سه بشمار میرود از دیگر خواسته های حاضرین بود.
منبع : سازمان نظام مهندس ساختمان استان یزد

 

کانال تلگرام اخبار نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ تیر ۹۶
1285 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0