۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان ۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان

۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان

۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان ، با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در استان صادر و تمدید شده است

کد خبر: 011223009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اسفند ۰۱ - ۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان ، با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در استان صادر و تمدید شده است

۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان

۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سیستان و بلوچستان
صدور ۱۱۰۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی در سیستان و بلوچستان
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال ۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال بکار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در استان صادر و تمدید شده است.
محمد انصاری مقدم بیان کرد: ۱۱۰۰ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در سال جاری با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل صادر و تمدید گردید.
وی افزود: در حال حاضر دو هزار و ۵۰۸ نفر عضو پروانه‌دار در ۷ رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند و پروانه اشتغال بکار مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و ورود به حرفه برای مهندسان جوان استان است.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پروانه اشتغال اشخاص حقیقی در ۷ رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در صلاحیت‌های نظارت، طراحی یا محاسبه و اجرا صادر می‌ گردد.
وی گفت: پروانه اشتغال بکار اشخاص حقوقی در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرای ساختمان‌ و هم‌چنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه آزمایشات بتن، ژئوتکنیک و جوش برای متقاضیان صادر می‌گردد.
انصاری گفت: متقاضیان صلاحیت انبوه‌سازی نیز پس از تشکیل پرونده و ارایه مدارک مورد نیاز به انجمن انبوه سازی استان، مراجعه و از اداره‌کل راه و شهرسازی استان پروانه اشتغال دریافت می‌کنند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکلیف اداره‌کل راه و شهرسازی شمال استان برای احداث ۹۶ هزار واحد مسکونی این طرح بیان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌و پتانسیل‌ موجود در جامعه مهندسی ساختمان استان می تواند زمینه‌ساز افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به متقاضیان طرح‌ های ملی مسکن شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۰۱
249 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0