جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت

جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت

جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت ، در محل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با راهبری این مرکز برگزار شد

کد خبر: 010630011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ شهریور ۰۱ - ۱۰:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت ، در محل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با راهبری این مرکز برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت

جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت
جلسه دوم هم‌اندیشی و سیاست‌گذاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت در محل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با راهبری این مرکز در حالی برگزار گردید که نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، انجمن‌ ها و اتحادیه‌ ها در آن حضور فعال داشتند.
در این جلسه، امیدرضا ریاحی عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان اینکه: نقش تشکل‌ ها در مدیریت شهری در قانون نظام مهندسی دیده شده اما این ظرفیت سال‌ ها مغفول مانده است، نگاه‌ ها در حوزهٔ مهندسی می‌بایست سیستمی و حرفه‌ای باشد و به روندهای منطقه‌ای و بین‌المللی در بسته‌ های مختلف سرمایه‌گذاری، طراحی و تولید توجه بیشتری داشته باشیم. هم‌چنین پرهیز از نگاه جزیره‌ای به بهبود سیستم فرآیندها کمک می‌ کند و نمایشگاه مسکن و شهرسازی محل هم‌افزایی و تلاقی دانش و ایده‌ها و تجربیات در این مورد است.
در این جلسه اعضایی از هیئت‌ مدیره انجمن حرفه‌ای روشنایی و نورپردازی و نماینده انبوه‌ساز بخش خصوصی نیز بر آمادگی جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی تأکید کردند.
باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌ های عمرانی استان تهران نیز از ظرفیت بالای تعاونی‌ ها جهت حضور و شرکت در نمایشگاه خبر داد.
هم‌چنین، مهدی زرقانی نماینده انجمن انبوه‌سازان نیز از ظرفیت بالای توسعه گران تهران و اهمیت نقش تسهیل گری دولت گفت و ادامه داد: نمایشگاه مسکن فرصت تعامل خوب هم‌افزایی برای تسهیل گری دولت و توسعه گری بخش خصوصی و بررسی راه‌کارهای پیش روست.
رضاییان مدیر برگزاری نمایشگاه نیز در خاتمه با توجه به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شرکت‌ های دانش‌بنیان حوزه مسکن و شهرسازی پیش‌بینی مشارکت حداکثری شرکت‌ های دانش‌بنیان در نمایشگاه و هم‌چنین گفت: تا هفته آتی پنل‌ های تخصصی کنگره مسکن و شهرسازی هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه نهایی و به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی – شهر ساخت از تاریخ سوم الی پنجم آبان ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۰۵۴۲۵۲۸۶۳ و ۰۲۱۲۲۸۵۵۸۶۲ تماس حاصل نمایید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۰۱
328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0