کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان

کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان

کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان ، ملزم به انجام وظایف و تکالیف ابلاغی هستند. صرفه جویی سی درصدی برق در ادارات الزامی است

کد خبر: 010318007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ خرداد ۰۱ - ۶:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان ، ملزم به انجام وظایف و تکالیف ابلاغی هستند. صرفه جویی سی درصدی برق در ادارات الزامی است

کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان

کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان
اماکن عمومی پل‌دخترملزم به وظایف ابلاغی مناسب سازی هستند/ لزوم صرفه جویی سی درصدی برق در ادارات
دادستان عمومی و انقلاب پل‌دختر بیان کرد: کلیه اماکن عمومی ادارات و دستگاه‌های مشمول آیین نامه مناسب سازی جهت رعایت حقوق معلولان ملزم به انجام وظایف و تکالیف ابلاغی هستند.
علی امرایی در جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان پل‌دختر بر تشکیل کمیته نظام مهندسی در راستای نظارت بر مناسب سازی تاکید کرد و گفت: قصور و تقصیر تمام دستگاه‌ های مربوطه در این زمینه در شهرستان و استان بررسی و پی‌گیری‌ می‌گردد.
امرایی ادامه داد: اداره بهزیستی پل‌دختر بعنوان دبیر کمیته مناسب سازی بایدپس از بازدید از تک تک ادارات و دستگاه ‌ها، سازمان ‌ها و اماکن عمومی مشمول این قانون قصور آنها را بررسی و نتیجه را اعلام کند.
وی افزود: اداره بهزیستی به نسبت اصلاح یا احداث مناسب سازی برابر استانداردهای کمیته فنی در ادارات و اماکن عمومی برای آنها فرجه زمانی در نظر بگیرد تا در صورت عدم اجرا دلیل و قصور آن پی‌گیری گردد.
دادستان عمومی و انقلاب پل‌دختر تصریح کرد: چنان‌چه این قصور به علت کمبود اعتبارات شهرستانی یا استانی باشد و یا نیاز به پی‌گیری در سطح کشور داشته باشد بطور حتم بررسی می‌ شود تا حداقل در صورت عدم اختصاص ردیف بودجه برای سال آینده لحاظ گردد.
وی به صرفه جویی سی درصدی برق در ادارات شهرستان اشاره کرد و افزود: جهت جلوگیری از خاموشی‌ های تابستان در منازل وبرای رفاه حال شهروندان ادارات شهرستان ملزم به رعایت صرفه جویی سی درصدی هستند که از هفده خردادماه جاری آغاز و تا پانزدهم تیر ادامه دارد.
وی افزود: اجرای صرفه جویی سی درصدی برق درادارات شهرستان درطول هفته از شنبه تا چهارشنبه است که باید با مدیریت صحیح همراه باشد و نظارت دقیق از سوی متولیان امر در این زمینه لازم الاجرا است.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۰۱
368 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0