محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر

محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر

محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر ، است. تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست. آلوستانی به حادثه متروپل و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این اتفاق تلخ اشاره کرد

کد خبر: 010315002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ خرداد ۰۱ - ۳:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر ، است. تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست. آلوستانی به حادثه متروپل و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این اتفاق تلخ اشاره کرد

محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر

محمدرضا آلوستانی: معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر
رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان:
تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با عنوان این که معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر است افزود: تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست.
محمدرضا آلوستانی ضمن اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بعنوان بزرگ‌ترین نهاد تخصصی استان دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی است از استاندار گلستان خواست تا از این ظرفیت در زمینه مشاوره و مشارکت در مسائل فنی و اجرایی استان استفاده شود.
وی ادامه داد: سازمان میتواند در طرحهای نهضت ملی مسکن، جزیزه آشوراده و منطقه آزاد اینجه برون بعنوان بازوی فنی و اجرایی توانمندی در کنار سایر دستگاه‌های مربوطه گامهای موثری بردارد.
آلوستانی به حادثه متروپل و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این اتفاق تلخ اشاره کرد و افزود: درحادثه متروپل سازمان نظام مهندسی ساختمان خورستان وظیفه خود را به درستی و به نحو احسن انجام داده است و این قابل تقدیر است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ضمن ابراز نگرانی از اجرای پروژه هایی در استان که خارج از مسیر نظام مهندسی احداث می گردند، از استاندار بعنوان عالی ترین مقام اجرایی در استان خواست تا با حمایت خود از بروز حوادث تلخ جلوگیری کند.
وی به رابطه و تعامل مهم و نزدیک سازمان با شهرداری ها اشاره کرد و گفت: اگر این دو ارگان تعامل خوبی با هم داشته باشند قطعا بسیاری از مشکلات به راحتی قابل حل بوده و به حداقل می رسد.
وی در مورد تعارض منافع گفت: مشکلات زیادی به طبع این موضوع پیش آمده است و خواستار ارائه مصادیق واقعی تعارض منافع و ایجاد وحدت رویه در کل کشور شد.
آلوستانی با بیان اینکه معیشت و اشتغال مهندسان دو دغدغه اصلی این قشر است، تصریح کرد: تعرفه خدمات مهندسی واقعی نیست ما تمام تلاش خود را در کمیته چهار نفره استان برای افزایش تعرفه انجام دادیم، ولی متاسفانه با ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی این امر اتفاق نیفتاد.
وی با اشاره به اینکه مبلغ دریافتی به عنوان حق الزحمه خدمات مهندسی با مسئولیتی که مهندسان دارند قابل مقایسه نیست از استاندار خواست تا به این مشکلات مهندسان رسیدگی گردد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ خرداد ۰۱
383 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0