پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)

پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)

پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ،  و روز دختر صادر شد. امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهرهمندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید

کد خبر: 010313008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ خرداد ۰۱ - ۶:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ،  و روز دختر صادر شد. امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهرهمندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید

پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)

پیام تبریک آریان مهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)
علی‌رضا آریان مهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را طی پیامی تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
سالروز با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به تمامی هموطنان گرانقدر و جامعه ی عزیز مهندسی کشور بخصوص بانوان مهندس عضو سازمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از دین مبین اسلام و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد دو اختر درخشان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فضای ایران اسلامی عطر آگین شده و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم می شود.
نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمندی برای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران ایران زمین است. بی شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران عفیف ایران زمین و بانوان مهندس تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهرهمندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.
علیرضا آریان مهر
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۰۱
235 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0