تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران ویروس کرونا

تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران ویروس کرونا

تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران ویروس کرونا ،صورت خواهد گرفت و سازمانهای نظام مهندسی مکلف به حمایت ویژه از اعضای عضو بزرگترین NGO کشور هستند

کد خبر: 990109025 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ اسفند ۹۸ - ۱:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران ویروس کرونا ،صورت خواهد گرفت و سازمانهای نظام مهندسی مکلف به حمایت ویژه از اعضای عضو بزرگترین NGO کشور هستند

تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران ویروس کرونا

تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران ویروس کرونا

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت:
اطلاعات سامانه املاک و اسکان تکمیل می‌گردد
معاون و زیر راه و شهرسازی، از تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان بعد از حل بحران کرونا خبر داد و افزود: سازمانهای نظام مهندسی مکلف به حمایت ویژه از اعضای عضو بزرگترین NGO کشور هستند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد آخرین وضعیت تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان که بهمن ماه نود و هشت رونمایی گردید، گفت: مکاتبات لازم با دستگاه‌های و سازمان‌ها و مراجع دولتی همچون سازمان ثبت و اسناد کشور، امورمالیاتی، شهرداریها، وزارت صمت و… و هم‌چنین دستگاه‌های خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات انجام شده است.

وی ادامه داد: تا پیش از شیوع گسترده کرونا، نشست های متعدد در این مورد انجام شد که امکانات ادامه جلسات بمنظور حفظ بهداشت عمومی مقدر نشد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بعد از حل بحران کرونا، نشست ها با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی برای تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان برای رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

وی، هم‌چنین در پاسخ به این پرسش، که مکاتبه با سازمان نظام مهندسی ساختمان و تشکیل ستاد بحران کرونا در سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور و استان‌ها به چه منظوری انجام شده است؟ ادامه داد: مکاتبه با رییس سازمان نظام مهندسی کشور بمنظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان انجام شده است.

محمودزاده گفت: برنامه‌ریزی شده تا حمایت حداکثری از جامعه مهندسان تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام گردد و مسائل مختلف مهندسان عضو از جمله مشاوره، اطلاع‌رسانی و مسائل درمانی در حد توان و با کیفیت برای بزرگ‌ترین NGO کشور انجام شود.

وی، حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان را وظیفه‌ای اجتماعی از طرف سازمان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۹۸
356 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0