تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان درصورت عدم رعایت اصول بهداشتی

تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی

کد خبر: 990118003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ فروردین ۹۹ - ۱:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی ، و عدم توجه به اصول بهداشتی از طرف رئیس سازمان استان خوزستان ابلاغ شد

تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی

تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی

تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی استان خوزستان که به اصول بهداشتی بی‌ توجه هستند

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیان کرد: کارگاه‌ های ساختمانی در خوزستان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، در صورتیکه به اصول بهداشتی و تذکرات داده شده در روند اجرای پروژه بی‌توجه باشند، تعطیل خواهند شد.

کمال دویده گفت: در صورتیکه ناظران ساختمانی در روند اجرای پروژه‌ها به موارد خلاف با اصول بهداشتی مواجه گردند، به مالک و سازنده ساختمان تذکر خواهند داد.

دویده افزود: در صورتیکه این تذکرات از طرف سازندگان مورد توجه قرار نگیرد، برابر اختیاراتی که مهندسان ناظر دارند، کارگاه ساختمانی با هماهنگی شهرداری‌ها تعطیل خواهد شد.

رییس سازمان استان با تاکید بر این که رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی از الزامات در پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا است، افزود: در راستای اجرای دستورالعمل‌ های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت و حفظ سلامتی در پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در محیط ‌های کارگاهی و خوابگاهی باید جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: مالک و پیمان‌کاران موظف هستند تمهیدات لازم برای پیش‌گیری از سرایت کرونا را زیر نظارت مهندس ناظر انجام دهند تا از این طریق، فردی در محیط کارگاه دچار بیماری نگردد.

دویده ادامه داد: نظارت‌ ها بر اجرای دستورالعمل ‌های بهداشتی در محیط کارگاه‌ های ساختمانی با دقت و به صورت روزانه انجام می ‌شود.

طبق این گزارش برخی کارگاه‌های ساختمانی اصول بهداشتی را رعایت نمی ‌کنند و مالکان و پیمان‌کاران نیز تمایلی به تعطیل کردن پروژه‌ ندارند.

پیمان‌کاران و صاحبان پروژه‌ها می ‌گویند ما به سرمایه‌گذار یا مالک تعهد داریم و باید پروژه را در مدت تعیین شده به اتمام برسانیم در غیر اینصورت، باید جریمه پرداخت کنیم.

منبع: تابناک خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ فروردین ۹۹
401 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0