برگزاری دوره آموزش و پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان شرقی

برگزاری دوره آموزش و پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان شرقی

برگزاری دوره آموزش و پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان شرقی ،با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان دوره های آموزشی پرورش جلبک، زالو، ماهیان زینتی و کروکودیل انجام شد

کد خبر: 990109018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ - ۱۱:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری دوره آموزش و پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان شرقی ،با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان دوره های آموزشی پرورش جلبک، زالو، ماهیان زینتی و کروکودیل انجام شد

برگزاری دوره آموزش و پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان شرقی

برگزاری دوره آموزش و پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان شرقی

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان دوره های آموزشی پرورش جلبک، زالو، ماهیان زینتی و کروکودیل برای استفاده از ظرفیتهای ناشناخته در حوزه های اقتصادی بخش شیلات برگزار می‌گردد.

دوره آموزشی پرورش کروکودیل در شیلات استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌گردد

قاسم جعفروند بیان داشت: ظرفیتهای ناشناخته ای در حوزه شیلات وجود دارد که تا به حال مغفول مانده و در تلاش برای شناسایی این فرصتها هستیم.

جعفروند با عنوان این که برای پرورش جلبک، زالو، ماهیان زینتی و کروکودیل اکنون متقاضی زیادی وجود دارد، گفت: بخش زیادی از تولیدکنندگان هستند که بدون مجوز و به صورت نامناسب فعالیت دارند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی شناسایی نیروهای بالقوه و علاقه‌مند در زمینه تولید، فرآوری و صادرات در این بخش های تولیدی، توسعه کاربردهای آن ها، ایجاد بستر لازم برای تحقیق و فرآورده‌های جانبی از محصولات تولیدی، ایجاد کارگروه‌های علمی، پژوهشی و تولیدی در این زمینه، درمان بیماری‌ ها و کاهش مصرف داروهای شیمیایی و اشتغال و کارآفرینی است.

جعفروند بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با دستورالعمل‌ های موجود در این بخشها با مبانی، تغذیه و شرایط نگه داری، شناخت و تشخیص انواع گونه های پرورشی، بیماری ‌ها و روش پیش‌گیری از آن، محصولات جانبی و بررسی راه‌کارهای صادرات آشنا خواهند شد و در ادامه نحوه راه‌اندازی پرورش و تکثیر، سرمایه‌گذاری، بازاریابی و فروش را فرا خواهند گرفت.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در پایان دوره آموزشی از فراگیران، آزمون گرفته میشود که بعد از کسب نمره قبولی، گواهینامه شرکت در دوره تکثیر و پرورش توسط سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی برای فراگیران صادر می گردد.

وی گفت: درصددیم از همه ظرفیتهای ممکن در توسعه و شکوفایی بخش شیلات و امور آبزیان استان استفاده کنیم طبق این اساس از دست اندرکاران، متخصصان و سرمایه گذاران علاقمند میخواهیم در این مورد، ما را همراهی کنند.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۸
328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0