انتخاب مدير هماهنگي دفاتر نمايندگي شهرستان‌ها در سازمان نظام مهندسی استان یزد

کد خبر: 980908018 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ آذر ۹۸ - ۸:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره یک‌پارچه سازی خدمات مهندسی در سازمان بیان کرد: با توجه به این که در یک سال اخیر، هماهنگی‌های خوبی بین حوزه های ستادی و شهرستان‌ها به مورد در حوزه های مالی و منابع انسانی ایجاد شده، دوره جدید را دوره وحدت رویه اعلام میکنم و در همین راستا خانم “مشکوه” را بعنوان مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی انتخاب کرده ایم.
مهدی سالاری در نشست ماهيانه هماهنگی با مدیران دفاتر نمایندگی شهرستانها، بیان داشت: هم‌زمان با آغاز دومین سال فعالیت در هیأت مديره هشتم بعنوان رئیس سازمان، بخشهای مختلف سازمان بازنگری شد تا متناسب با نیازهای لازم، تغییراتی در آن ها ایجاد گردد که قطعاً تجربیات سال اول در این مسیر راه گشا خواهد بود.
وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری نشست های هماهنگی با مدیران دفاتر شهرستانها، آن را فرصت خوبی برای بیان پیشنهادات آن ها در مورد مسائل مشترک با سازمان دانست.
سالاری از تصمیم هیأت رئیسه در مورد دعوت از مدیران دفاتر شهرستانها در نشست های هیأت رئیسه و هیأت مدیره بصورت دوره ای خبر داد و گفت: این دعوت به این منظور است تا بتوانند مسائل خود را بصورت خاص تر مطرح و پی‌گیری کنند.
رییس سازمان استان در ادامه اظهارات خود در مورد برنامه های سازمان با اشاره به لغو مفاد تبصره دوم ماده بیست و چهار توسط وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: این موضوع سبب به رسمیت شناختن دفاتر سازمان میشود.
وی با عنوان این که در حال حذف سیستم دو نقشه ای هستیم، بیان داشت: در همین راستا دبیرخانه تک نقشه ای را در شهرداري ها ایجاد کرده ایم.
سالاری، هم‌چنین از ایجاد میز خدمت در شهرداری‌های مناطق مختلف یزد خبر داد و گفت: این میزها برای مشاوره و راهنمایی مردم و آشنایی آن ها با خدمات نظام مهندسی ایجاد شده است.
وی با اشاره به برگزاری مناقصه بیمه های سازمان افزود: طبق این اساس تمامی بیمه های مربوط به مهندسین تجمیع شد و توسط بیمه کوثر ارائه خواهد شد.
وی در رابطه با تنظیم بودجه سال نود و نه، گفت: در این مورد، نظرات بخشهای مختلف گرفته خواهد شد و در همین راستا شیوه نامه ای تنظیم و به تأیید هیأت مدیره خواهد رسید.
لازم به ذکر است در ادامه نشست، مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها به طرح مسائل حوزه خود پرداخته و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف مرتبط با سازمان مطرح کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۸
356 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0