دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ، صورت گرفت. امیدوار هستیم با افزایش نظارتها در بخش ایمنی کارگاه‌ها نیز شاهد پیشرفتهای روزافزون باشیم

کد خبر: 011008010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ دی ۰۱ - ۵:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی ، صورت گرفت. امیدوار هستیم با افزایش نظارتها در بخش ایمنی کارگاه‌ها نیز شاهد پیشرفتهای روزافزون باشیم

دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی
دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با سید مرتضی نیرومند، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان دیدار و گفتگو کرد.
این دیدار که در محل دفتر کار رئیس سازمان انجام گرفت، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و همکاران شرکت شهرکهای صنعتی، از حضور وی در محل سازمان تشکر و قدردانی کرد.
دیزجی هم‌چنین با اشاره به تحولات صورت گرفته در دوره نهم هیات مدیره واهداف و برنامه های این سازمان، تعامل سازنده با مجموعه های تحت نظر اداره صمت استان را یکی از اهداف سازمان توصیف کرد.
دیزجی در ادامه، ضمن بیان برخی از مشکلات موجود در ارائه خدمات مهندسی به سازندگان و صاحبان حِرَف در شهرکهای صنعتی و تفاهم نامه منعقده بین دو مجموعه سازمان و شرکت شهرکهای صنعتی، بر افزایش هر چه بیشتر ارتباط ساخت و ساز صنعتی استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تاکید کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی گفت: امیدوار هستیم با افزایش نظارتها در بخش ایمنی کارگاه‌ها نیز شاهد پیشرفتهای روزافزون باشیم.
دیزجی هم‌چنین در ادامه از طرحهای مهم صنعتی و ساماندهی موضوع نقشه‌های ارائه شده در فرایند ساخت و ساز بعنوان دو موضوع مهم یاد کرد و اظهار امیدواری نمود، تا با توجه به حضور مدیری توانمند در شرکت شهرکهای صنعتی و آشنایی درست و نگاه صحیح ایشان به مسائل فنی بتوان گام‌های موثری در این زمینه برداشت.
در ادامه این دیدار، سید مرتضی نیرومند مدیرعامل شهرکهای صنعتی نیز ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در کار ساخت و ساز گفت: حل مشکلات مربوط به پرونده های شهرکهای صنعتی از دغدغه های اصلی ماست و امیدوار هستیم با همکاری نظام مهندسی درآینده شاهد روند رو به رشد ارائه خدمات مهندسی توسط مجموعه یادشده دراین زمینه باشیم. قابل ذکر است که ارتقای سطح خدمات مهندسی درراستای افزایش کیفیت ساخت و ساز از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار طرفین درباره آن گفتگو کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۰۱
189 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0