تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز

تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز

تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز ، از طرف دادستان عمومی و انقلاب استان یزد صورت گرفت. نظام مهندسی، ساختمان ‌های غیر ایمن را به مردم معرفی کند

کد خبر: 001023002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۰۰ - ۹:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز ، از طرف دادستان عمومی و انقلاب استان یزد صورت گرفت. نظام مهندسی، ساختمان ‌های غیر ایمن را به مردم معرفی کند

تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز

تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز
دادستان یزد بیان کرد:
نظام مهندسی، ساختمان ‌های غیر ایمن را به مردم معرفی کند
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مورد مباحث مرتبط با ساخت و ساز، بیان داشت: سازمان نظام مهندسی موظف به معرفی ساختمان ‌های بزرگ غیرایمن و خطرآفرین به مردم است.
«محمدرضا حداد زاده» در دیدار «مجتبی فرهمند» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با عنوان اینکه سازمان نظام مهندسی طبق ابلاغیه‌ای که صادر شده است موظف به معرفی ساختمان ‌های بزرگ غیرایمن و خطرآفرین به مردم است، گفت: ضرورت دارد تا این سازمان تخصصی در مورد این ابلاغیه و تفویض اختیاری که انجام شده فعال تر باشد و با معرفی ساختمانهای غیرایمن به مردم از منافع جامعه و عموم مردم دفاع کند.
حدادزاده گفت: تخلفات ساختمانی در هر ساخت و سازی به ویژه در طرح ‌های بزرگ قابل قبول نیست و همه این ساختمان ‌ها می بایست ضوابط ساخت و ساز را رعایت کنند. دادستانی به علت ذی‌نفع بودن عموم مردم از این موضوع حمایت می‌کند.
وی با بیان این که دادستانی استان از تصمیمات مطلوبی که از اتلاف منافع عمومی کشور جلوگیری کند حمایت خواهد کرد، ادامه داد: فعالیت ‌های ترویجی و فرهنگ سازی لازمه هر بخش از جامعه است که امیدوار هستیم سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز در این امر پیشرو باشد.
«مجتبی فرهمند» رئیس این سازمان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ‌های انجام شده در دوره نهم هیات مدیره سازمان، گفت: این سازمان به صورت دوره‌ای از طرح ‌های بزرگ در حال ساخت مرکز استان و شهرستان ‌های دارای ظرفیت بازدید می ‌کند تا از صحت اجرای برنامه‌های ناظرین، کارفرمایان و سازندگان طرح اطمینان یابد و اگر چالشی در این بین وجود دارد رفع کند.
فرهمند در این دیدار درخواست برخورد با افراد فاقد صلاحیت در بخش طراحی، نظارت و اجرا را کرد و آمادگی سازمان جهت شناسایی و معرفی به دستگاه قضا را اعلام کرد.
وی گفت: این سازمان آمادگی کامل برای ورود به تمامی ساخت و سازهای ساختمانی استان را دارد و ظرفیت مهندسین استان را در این خصوص مطلوب است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دوره از هیات مدیره بگونه‌ای رفتار کند تا لذت ساخت و سازهای مهندسی برای مردم محسوس و اعتماد عمومی به این سازمان تقویت گردد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۰۰
5454 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0