داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی

داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی

داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی ، کتب مهندسی معکوس در صنایع دفاعی متعلق به ماست و با توسل به این مکتب باید بهره ‌وری را در صنعت بالا ببریم

کد خبر: 000913002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۰۰ - ۷:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ساختمان، داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی ، کتب مهندسی معکوس در صنایع دفاعی متعلق به ماست و با توسل به این مکتب باید بهره ‌وری را در صنعت بالا ببریم

داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی

داشتن انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت در جوانان نخبه آذربایجان‌ شرقی
استاندار آذربایجان‌ شرقی بیان کرد:
جوانان نخبه انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت را دارند
استاندار آذربایجان‌ شرقی با عنوان اینکه جوانان نخبه، دارای انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت هستند، ادامه داد: کتب مهندسی معکوس در صنایع دفاعی متعلق به ماست و با توسل به این مکتب باید بهره ‌وری را در صنعت بالا ببریم.
عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، شب گذشته، یازدهم آذرماه، در همایش گرامی‌داشت روز ملی صنعت و معدن، با اشاره به اعلام شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: این شعار برای مسئولان شعار نیست، بلکه تکلیف است و همه باید برای پشتیبانی و رفع موانع تولید کمر همت ببندیم.
خرم با اشاره به مشکلات بخش صنعت و معدن آذربایجان شرقی نظیر ارزش افزوده پایین و فرسودگی صنایع، اظهار داشت: یکی از راه‌کارهای اساسی برای حل این مشکلات، شرکت‌ های دانش‌بنیان به عنوان حلقه واسط صنعت و دانش هستند و اگر بخواهیم از این تنگنا عبور کنیم حتما باید سراغ شرکت‌های دانش بنیان برویم.
استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه جوانان نخبه، دارای انگیزه تحول در نظام مهندسی صنعت هستند، گفت: مکتب مهندسی معکوس در صنایع دفاعی متعلق به ماست و با توسل به این مکتب باید بهره ‌وری را در صنعت بالا ببریم. در کنار تجربه و توان صاحبان صنعت، نیروی جوان و تحصیل‌کرده نیز باید ایفای نقش کند و بخش صنعت مأمن نیروهای دانش‌بنیان و چابک باشد.
وی با تاکید بر تحول اساسی در صنایع پایین‌دستی با هدف افزایش درآمد سرانه، ادامه داد: اگر صنایع بالادستی را به‌طور کامل فعال کنیم، در اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم سهم بسزایی دارند؛ به عنوان مثال راه‌اندازی نفلین سینیت، می‌تواند برای بیش از ۲۵هزار نفر شغل ایجاد کند.
خرم با بیان اینکه نیازمند یک جهش در حوزه صنعت و معدن هستیم، تصریح کرد: همدلی و همراستایی همه بخش ‌ها ضروری است و نگاه‌ های ما حتما باید فراملی باشد.
استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه اهالی صنعت، مشکلات و راه‌کارها را می‌دانند و همه سازمان ‌ها باید در خدمت اهالی صنعت باشد، گفت: این قول را می‌دهیم که همه مسئولان استان، مأموریت رفع موانع کسب‌وکار را برعهده داشته باشند. افرادی که در مسیر تولید مانع ایجاد می ‌کنند، باید ا سیستم مدیریتی کنار گذاشته شوند و این اراده در دولت و دستگاه قضایی وجود دارد.
منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۰
278 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0