آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه

آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه

آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه ،در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی انجام شد. بهرنگ دیلمقانی از آخرین رایزنیها برای تعیین تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه سخن گفت

کد خبر: 990309001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ خرداد ۹۹ - ۸:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه ،در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی انجام شد. بهرنگ دیلمقانی از آخرین رایزنیها برای تعیین تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه سخن گفت

آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه

آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌غربی بیان داشت:
آخرین رایزنی ها برای افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه

بهرنگ دیلمقانی از آخرین رایزنیها برای تعیین تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و نه سخن گفت.

وی با اشاره به عضویت بیش از هجده هزار مهندس در رشته‌های هفت گانه در نظام مهندسی استان، تصریح کرد: افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال گذشته با هشت ماه تاخیر ابلاغ گردید و در انتظار تصمیم افزایش تعرفه سال نود و نه هستیم.

دیلمقانی ادامه داد: علی‌رغم افزایش چند برابری قیمت مسکن و حقوق کارگران ساختمانی، رقم خدمات مهندسی افزایش ناچیزی یافته و برای افزایش بیشتر رایزنی ‌ها و نشست هایی با معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی انجام شده است.
وی اظهار داشت: عدم هم‌خوانی ساخت‌وسازها با نقشه‌های مصوب و تخلفاتی از این دست، مشکلی است که چهره شهر و کیفیت ساخت‌وسازها را کاهش داده و در این مورد، سازمان سال گذشته، اولین جشنواره عکس را با موضوع رعایت مقررات ملی ساختمان برگزار کرد و بزودی اسامی منتخبین اعلام خواهد شد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌غربی گفت: تلاش خواهیم کرد با ادامه جشنواره عکس و همکاری مردم و رسانه‌ها، تخلفات گزارش و شاهد کاهش آن ها باشیم.
وی افزود: شاهد هستیم نیروهای ماهر کشور در حوزه ساخت و ساز بعد از کسب تجربه در کشور و بیمه شدن، برای ارائه خدمات به کشورهای همسایه مهاجرت می ‌کنند و این مشکل نوظهور به خاطر حقوق‌ های دلاری سبب کمبود نیروهای کاردان در کشور شده است.
فراخوان انتخاب خبرنگاران برتر در حوزه ساخت و ساز شهری
خبر دیگر این که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی برای انتخاب خبرنگاران برتر در حوزه ساخت و ساز شهری فراخوان داد.
این سازمان در نظر دارد بمناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال و برتر در حوزه ساخت و ساز شهری با هدف ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری، شناسایی خبرنگاران فعال عرصه مهندسی، ارتقا دانش عمومی و جلب توجه شهروندان به ساخت و سازهای اصولی و ایمن با محوریت نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان ( از بدو تاسیس تا به حال ) در ارتقای کیفی ساخت و سازها و رعایت مقررات ملی ساختمان در جهت حفاظت از سرمایه های ملی تجلیل کند.
بدین وسیله به اطلاع خبرنگارانی که در حوزه مهندسی فعالیت دارند، میرساند که آثار خود را در بخش تخصصی در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، عکس و یادداشت تا پایان تیر ماه نود و نه، به روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ارسال کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۹۹
401 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0