مدیر اجرایی نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد از مهمترین رویداد صنعتی و معدنی این استان خبر داد

۳۰ دی افتتاح دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد

دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد ۳۰ دی افتتاح می‌شود. ارائه انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای و صنایع وابسته از جمله مواردی است که در این نمایشگاه وجود دارد. این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد برگزار می‌شود.

کد خبر: 5676 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۱:۴۱ ب.ظ

مدیر اجرایی نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد گفت: دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی و معدنی یزد ۳۰ دی افتتاح می‌شود.

۳۰ دی افتتاح دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد

افتتاح دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد

۳۰ دی افتتاح دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد

پیمان سرداری اظهار داشت: استان یزد یکی از استان‌های صنعتی کشور به حساب می‌آید و از ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای در حوزه صنعت و معدن برخوردار است. از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌های استان یزد در حوزه معدن، می‌توان به ذخایر بسیار غنی معدنی اشاره کرد که در نقاط مختلف استان وجود دارد و سبب شده که یزد علاوه بر اینکه به عنوان یک استان صنعتی شناخته شود، در زمینه معدن هم از جمله استان‌های برجسته کشور به حساب می‌آید.

وی معرفی این ظرفیت‌ها را یکی از نیازهای استان یزد در حوزه معدن و صنعت دانست و گفت: در صورتی که این ظرفیت‌ها به درستی به دیگر نقاط کشور و حتی جهان معرفی کنیم تا زمینه بهره‌وری هرچه بیشتر از آن فراهم شود.

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیراجرایی نمایشگاه ملی صنعت و معدن گفت: از جمله اقداماتی که در این راستا در استان یزد برنامه‌ریزی شده، برگزاری نمایشگاه‌های ملی است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود. این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد برگزار می‌شود.

وی یادآوری کرد: از جمله مواردی است که در این نمایشگاه وجود دارد، ارائه انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیرزمینی، صنایع معدنی و کلیه صنایع وابسته، ارائه تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین‌آلات راهسازی، ماشین‌آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزارآلات و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای و صنایع وابسته است.

سرداری ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی که در ارتباط با این نمایشگاه صورت گرفت، استقبال بسیار خوبی از سوی صاحبان صنایع و معادن استان‌های مختلف کشور برای حضور در این نمایشگاه انجام شد.

این مقام مسئول ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان در زمینه صنعت و معدن و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده ملی و جهانی رامهمترین هدف برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن استان یزد دانست و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به این نمایشگاه واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد مراجعه کنند.

وی بیان کرد: سعی شده این نمایشگاه و محصولاتی که در آن ارائه می‌شود با بهترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی برگزار شود. برگزاری این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای صنعتگران استان یزد باشد که آخرین محصولات خود را به فعالان این عرصه معرفی کنند.

۳۰ دی افتتاح دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد

منبع: تسنیم

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0