برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در جهت اشتغال مهندسین نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استان مازندران مطرح کرد:

برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در جهت اشتغال مهندسین

نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان و کاهش ساخت و سازهای شهری بیان کرد: در جهت ایجاد اشتغال و رونق بخش مسکن ، سمینار تخصصی صنعت ساختمان برگزار می گردد.

کد خبر: 960729015 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ مهر ۹۶ - ۳:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسیبه نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان و کاهش ساخت و سازهای شهری بیان کرد: در جهت ایجاد اشتغال و رونق بخش مسکن ، سمینار تخصصی صنعت ساختمان برگزار می گردد.برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در جهت اشتغال مهندسین

برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در جهت اشتغال مهندسین

برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در جهت اشتغال مهندسین

برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در  جهت اشتغال مهندسین

کامران حسن زاده، با اشاره به شعار سال “اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال” بیان کرد: حوزه صنعت ساختمان با توجه به روند رو به رشد جهانی آن ، نقش بسزایی در رشد اقتصاد کشور و تولید نا خالص ملی دارد و بهمین منظور ایجاد فضای کسب و کار فراملی، قدم اساسی در اقتصاد و اشتغال پایدار خواهد بود.
حسن زاده، با اشاره به افزایش فارغ التحصیلین رشته های مهندسی ۷ گانه ساختمان ادامه داد: با وجود این که در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تکلیفی در مورد اشتغال مهندسین به سازمانها واگذار نشده اما نظام مهندسی ساختمان مازندران از ادوار گذشته تا به حال اقدامات قابل توجهی در این حوزه به انجام رسانده است.
وی اظهار داشت: بمنظور معرفی و عرضه توانمندیهای مهندسین و شرکت های عضو سازمان در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری طراحی، اجرا، برنامه ریزی و مدیریت در صنعت ساختمان در جهت ایجاد فضاهای کسب و کار و اشتغال مهندسین ، در نود و سومین نشست هیأت مدیره سازمان برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در خاورمیانه تصویب شد.
وی تصریح کرد: با توجه به این که خاورمیانه یکی از حساس ترین نقاط دنیا از منظر ذخایر زیر زمینی و موقعیت جغرافیایی و سیاسی میباشد همواره مورد توجه بازارهای سرمایه بوده است بهمین منظور شناسایی نیازمندیهای صنعت ساختمان از منظر منابع انسانی، توانمندی های فنی و اجرایی و علمی در این منطقه دارای اهمیت است.

برگزاری سمینار تخصصی صنعت ساختمان در جهت اشتغال مهندسین


نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان مازندران ادامه داد: برنامه ریزی جهت برگزاری این سمینار در بهمن ماه امسال در دستور کار قرار دارد و برگزاری نمایشگاه تخصصی در حاشیه این سمینار بمنظور ارائه توانمندی های شرکت های پیمان کاری و شرکت های مشاوره ، معرفی کالاها و تجهیزات مورد استفاده در پروژه های ساختمانی که مزیتهای رقابتی دارند و نیز برگزاری کارگاههای تخصصی از دیگر برنامه های این سمینار خواهد بود.
وی با اشاره به این که آیین نامه ای جهت حمایت از اعضای سازمان برای حضور در نمایشگاههای بین المللی در حال گرداوری است گفت: بمنظور ارتباط و آشنایی اعضای سازمان با فضاهای جدید کسب و کار در صنعت ساختمان ، آیین نامه ای در دست گرداوری است که بعد از نهایی شدن ، جزئیات ان اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی بوشهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۶
1067 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0