حضوررئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نمایشگاه رئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

حضوررئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نمایشگاه دستاوردهای بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

رئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با حضور در نمایشگاه دستاوردهای بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از غرفه بسیج مهندسین و مجموعه دستاوردها و توانمندیهای بسیج بازدید نمودند.

کد خبر: 971120001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ بهمن ۹۷ - ۱۰:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،رئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با حضور در نمایشگاه دستاوردهای بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از غرفه بسیج مهندسین و مجموعه دستاوردها و توانمندیهای بسیج بازدید نمودند.

حضوررئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نمایشگاه

حضوررئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نمایشگاه

حضوررئیس و خزانه دار سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نمایشگاه دستاوردهای بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

فرشیدرضا حقیقی، ریاست سازمان، در بازدید از غرفه بسیج مهندسین، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تأکید بر ضرورت انجام کارهای نو و جدید، گفت: باید مرزهای دانش شکسته شود و ایرانی ثابت کرده که میتواند این کار را انجام دهد؛ البته در کنار این موضوع برپایی نمایشگاهی اینچنین، سبب اطلاع رسانی بهتر به آحاد مردم شده و با ایجاد انگیزه ای مضاعف در مردم برای تلاش های بیش تر در راه سازندگی کشور میشود.
حقیقی، تحقیقات را ریشه حرکت بیش تر انقلاب دانست و اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد فضای همکاری بیش تر با مجموعه بسیج مهندسین بتوانیم قدمهای موثری در راه پیشرفت ایران عزیز برداریم.

حضوررئیس و خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نمایشگاه

در ادامه محمد فیروزیان، خزانه دار سازمان نیز ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران بسیج مهندسین، اشاره داشت که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران آمادگی همکاریهای نزدیک‌تر با مجموعه کانون های بسیج مهندسین بعنوان نهادی مردمی را دارد.
در این بازدید، امامی رییس بسیج مهندسین استان نیز از حضور ریاست و خزانه دار سازمان در این نمایشگاه تشکر کرد و به بیان دستاوردهای مجموعه کانونهای بسیج پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۷
584 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0