پی گیری نظام ارجاع کار در مجلس شورای اسلامی محمد دامادی

پی گیری نظام ارجاع کار در مجلس شورای اسلامی

به دنبال خبرهای رسیده که حاکی از تلاش عده ای برای حذف همیشگی نظام ارجاع نظارت از طریق طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون شوراها و امورداخلی است. فرشیدرضا حقیقی - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای جلوگیری از تضییع حقوق مهندسان از طریق محمد دامادی، نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پی گیر موضوع شد.

کد خبر: 971114016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷ - ۳:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،به دنبال خبرهای رسیده که حاکی از تلاش عده ای برای حذف همیشگی نظام ارجاع نظارت از طریق طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون شوراها و امورداخلی است. فرشیدرضا حقیقی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای جلوگیری از تضییع حقوق مهندسان از طریق محمد دامادی، نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پی گیر موضوع شد.

پی گیری نظام ارجاع کار در مجلس شورای اسلامی

پی گیری نظام ارجاع کار در مجلس شورای اسلامی

پی گیری نظام ارجاع کار در  مجلس شورای اسلامی

محمد دامادی بیان کرد: مخالفان قانون نظام ارجاع که نتوانستند به واسطه مکانیزم علمی در مقابل خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان موفق باشند از مسیری دیگر وارد شده و این بار درصدد برآمدند تا با تصویب قانون در مجلس بتوانند به این هدف دست یابند. با پیگیریهای انجام گرفته، این روند متوقف و از طرح خارج شد.
وی ادامه داد: در ادامه در کمیسیون شوراها طرحی عنوان شد که مهندسین بازنشسته قادر به ارائه خدمات مهندسی نخواهند بود.
وی با اعتقاد به این که مهندسی یک علم است و شغل محسوب نمی گردد و نمیتوان حقوق حقه کسی را از وی سلب کرد، تصریح کرد: با ابوالفضل ابوترابی (نماینده مردم نجف‌آباد اصفهان درمجلس شورای اسلامی) مسئول طرح جامع مدیریت شهری، به اتفاق محمدجواد کولیوند (نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی) ریاست کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و فرج اله رجبی (ریاست سازمان نظام مهندسی کشور) بحثهایی را عنوان کرده که امروز عصر دوباره این مورد در کمیسیون شورا به بحث گذاشته شود و قدم هایی در مورد حذف آن برداشته شود.

پی گیری نظام ارجاع کار در مجلس شورای اسلامی

دامادی اظهار امیدواری کرد که این نظر در کمیسیون مربوطه رای نیاورد و در غیر این صورت در صحن علنی مجلس پیگیر عدم تصویب آن خواهند بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۷
553 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0