برگزاری یک صد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری یک صد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

یکصد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان روز شنبه مورخ پانزدهم اردیبهشت نود و هفت در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید

کد خبر: 970217006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، یکصد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان روز شنبه مورخ پانزدهم اردیبهشت نود و هفت در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید :

برگزاری یک صد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری یک صد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان

یک صد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار گردید

۱- موضوع برگزاری گردهمایی روز معمار در دستور کار هیأت مدیره قرار گرفت و با موضوع برگزاری تا سقف بودجه مصوب موافقت شد.
۲- موضوع اخذ حق عضویت برای اعضایی که مشمول استفاده از خدمات بیمه درمان سازمان هستند مطرح و بعد از بحث و بررسی با موضوع اخذ حق عضویت در پرداخت بیمه درمان موافقت نشد.
۳- درخواست آقای مهندس شریفی در مورد دفتر خریداری شده نکا مطرح و مقرر گردید موضوع اختلافی در قالب انتخاب هیأت کارشناسی و داوری حل و فصل گردد .
۴- نامه اداره کل راه و شهرسازی در مورد تخفیف برای پروژه، کشتارگاه صنعتی سواد کوه مطرح که با پیشنهاد هیأت رئیسه در مورد اعمال تقسیط برای حق السهم سازمان و حق النظارت مهندسین خدمات مهندسی و پرداخت هزینه شناسنامه فنی پیش از پایانکار موافقت نشد.

برگزاری یک صد و بیست و چهارمین نشست هیأت مدیره سازمان

۵- نامه شورای انتظامی در مورد جذب یک کارشناس حقوقی مطرح و با توجه به مصوبه قبلی هیأت مدیره در این مورد مقرر شد هیأت رئیسه سازو کار جذب نیرو را با شرایط لیسانس حقوق و حداقل ۳ سال سابقه مرتبط از طریق آزمون فراهم آورد .
۶- موضوع اصلاح مصوبه حق الزحمه تمدید نظارت مطرح و بعد از بحث و بررسی مقرر شد چنان چه ناظر اتمام عملیات ساختمانی را گواهی نموده باشد و کارفرما به هر علتی دریافت پایانکار را به تاخیر انداخته باشد ملاک محاسبه حق الزحمه تمدید نظارت تاریخ اتمام عملیات ساختمانی گواهی گردیده توسط ناظر است .
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت عمران

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۷
856 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0