بانوان مهندس باید در جایگاه های مدیریتی ساخت و ساز حضور یابند مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین

بانوان مهندس باید در جایگاه های مدیریتی ساخت و ساز حضور یابند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: باید شاهد حضور بانوان مهندس در جایگاههای مدیریتی ساخت و ساز و استفاده بیش تر از ظرفیت این قشر در این حوزه باشیم.

کد خبر: 970708010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۱۱:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: باید شاهد حضور بانوان مهندس در جایگاههای مدیریتی ساخت و ساز و استفاده بیش تر از ظرفیت این قشر در این حوزه باشیم.

بانوان مهندس باید در جایگاه های مدیریتی ساخت و ساز حضور یابند

بانوان مهندس باید در جایگاه های مدیریتی ساخت و ساز حضور یابند

بانوان مهندس باید در جایگاه های مدیریتی ساخت  و ساز حضور یابند

معصومه مرادیان در جلسه جامعه مهندسین قزوین که در راستای هفتمین انتخابات نظام مهندسی استان قزوین برگزار گردید ضمن حمایت از بانوان کاندیدای سازمان نظام مهندسی ساختمان، عنوان کرد: حضور موثر زنان در جایگاه مدیریت ساخت و ساز میتواند نوید بخش اصلاح فرهنگهای نادرست جامعه در این حوزه باشد.
وی تصریح کرد: زنان سرمایه های جامعه هستند که در قدرت بخشی به سیستمها و تشویق کارکنان خیلی عالی عمل می کنند بنابراین باید زمینه حضور آنها در همه عرصه ها فراهم گردد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در ادامه خواستارشرکت حداکثری جامعه مهندسین در هفتمین انتخابات نظام مهندسی استان و حمایت از بانوان کاندیدای آن شد و گفت: میزان مشارکت در انتخابات نشان از احساس مسئولیت و تعهد اعضا دارد که منجر به بالندگی و موفقیت فعالیتها وتصمیمات این حوزه می گردد.
مشاور استاندار قزوین در امور بانوان و خانواده ادامه داد: سازمان نظام مهندسی یک پایگاه مردم نهاد است که ماهیت اصلی آن مشارکت اعضاست و هنگامی اعضا انگیزه حضور پیدا میکنند که از پیامدهای اجتماعی و فرهنگی این مشارکت ارزیابی مثبتی داشته باشند.

بانوان مهندس باید در جایگاه های مدیریتی ساخت و ساز حضور یابند

مرادیان گفت: در نظام مهندسی دو گروه بعنوان ذی نفعان حضوردارند، یک گروه مردم و گروه دیگر مهندسان هستند بنابراین ارتقای کیفیت ساخت و ساز و خدمات مهندسی میتواند منافع هر دو گروه را تأمین کند.
این مسئول تصریح کرد در خاتمه با اشاره به بیست و سه ژوئن به عنوان روز جهانی زنان مهندس، خاطر نشان کرد: نام گذاری روز جهانی زنان مهندس به این جهت ثبت شده تا باورهای غلط نسبت به آنها را تغییر دهد و نگاه جنسیتی را نسبت به این حوزه در اذهان مردم بزداید و این باور را برای مردم ایجاد کند که زنان فرهیخته آن گونه که در سراسر کشور حق تحصیل، حق کار، حق مالکیت، حق رأی دادن و حق رای گرفتن دارند می  توانند در عرصه ساخت و ساز نیز دوشادوش مردان حضور داشته و خوش بدرخشند.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
752 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0