برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قزوین ریاست اداره نظام مهندسی

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قزوین

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان هم زمان با سراسر کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در دانشگاه رجاء برگزار می گردد.

کد خبر: 970219004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷ - ۸:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان هم زمان با سراسر کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در دانشگاه رجاء برگزار می گردد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قزوین

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قزوین

آزمون ورود به حرفه مهندسان در قزوین برگزار  می گردد

حامد عبدالرزاقی عنوان کرد: آزمون سال جاری که طبق ماده بیست و یک آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار می گردد تنها در بخش مهندسان خواهد بود.
عبدالرزاقی ادامه داد: مهندسانی که ۳ سال از دریافت مدرک آن ها گذشته و طی این مدت نیز مشغول بکار بوده، میتوانند در این آزمون شرکت کنند.
وی با اشاره به این که طراحی سئوالات آزمون ورود به حرفه مهندسان از طرف سازمان سنجش صورت گرفته، افزود: سال جاری ۱ هزار و نهصد و سی و دو شرکت کننده از سراسر استان در این آزمون حضور دارند.
به گفته عبدالرزاقی، در حال حاضر نه هزار چهارصد و شصت و هشت مهندس عضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هستند که ۴ هزار و چهارصد نفر از آن ها دارای پروانه اشتغال بکار میباشند.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قزوین

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین خاطر نشان ساخت: در نوبت صبح و بعد از ظهر پنج شنبه هفته جاری آزمون نظارت عمران، نظارت معماری، نقشه برداری، صلاحیت اجرا، نظارت تاسیسات مکانیکی و برقی و در نوبت جمعه نیز طراحان معماری، عمران محاسبات، طراحی تاسیسات برقی و مکانیکی با هم رقابت میکنند.
وی در خاتمه یاد آور شد: نتایج این آزمون تا ۳ ماه آینده اعلام خواهد شد.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

رازهای موفقیت در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اردیبهشت ۹۷
905 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0