راه اندازی دفتر استاندارد سازی در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد

راه اندازی دفتر استاندارد سازی در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: دفتر استاندارد سازی در سازمان نظام مهندسی قزوین راه اندازی خواهد شد.

کد خبر: 971025003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ - ۹:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: دفتر استاندارد سازی در سازمان نظام مهندسی قزوین راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی دفتر استاندارد سازی در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

راه اندازی دفتر استاندارد سازی در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

دفتر استاندارد سازی در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین راه اندازی می گردد

سیروس صارمی روز ۳ شنبه در جلسه با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین اظهار داشت: این دفتر در راستای نظارت بهتر و بیش تر به حوزه استاندارد در ساخت و سازها در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
صارمی بر لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی تاکید کرد و ادامه داد: توجه به این موضوع ارتقای ایمنی، امنیت و آسایش شهروندان را به دنبال دارد.
وی با اشاره به ضرورت آشنایی مهندسان ساختمانی با مباحث جدید استاندارد، تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین میتوان زمینه آموزش مهندسان ناظر در زمینه های انرژی، مصالح ساختمانی، آسانسور و موتور خانه ها را فراهم نمود.

راه اندازی دفتر استاندارد سازی در نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز در این جلسه با عنوان این که ظرفیتهای زیادی برای همکاری بین این سازمان با اداره کل استاندارد وجود دارد، خاطر نشان کرد: ایجاد دفتر استاندارد سازی فعال از اولویتهای نظام مهندسی ساختمان قزوین است که امیدوار هستیم بزودی شاهد تحقق آن باشیم.
سید کاظم مجابی خاطر نشان کرد: تعامل سازنده برای افزایش میزان رعایت استانداردها در ساخت و ساز خیلی حائز اهمیت است چرا که امنیت شهروندان را ارتقا میبخشد و سبب بهره وری در هزینه های ساختمانی می گردد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۷
883 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0