رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آوج خبر داد:

طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم قرار گرفته است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آوج از استقبال مردم این شهرستان از طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد خبر داد و بیان کرد: بزودی اجرای مرحله دوم این طرح شروع میشود.

کد خبر: 960226005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ - ۱۱:۰۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آوج از استقبال مردم این شهرستان از طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد خبر داد و بیان کرد: بزودی اجرای مرحله دوم این طرح شروع میشود.طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم

طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم

طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم

طرحهای مشارکتی مسکن اقشار کم درآمد مورد استقبال مردم

سعید قاسم پور گفت: در سالهای پیش فعالیت حوزه مسکن تنها مربوط بمسکن مهر بود که این مهم در منظقه های محروم و دور افتاده ای مثل آوج مورد استقبال واقع نشده بود.
قاسم پور تصریح کرد: با توجه به نیاز مردم منطقه به مسکن، سال پیش با مشارکت شهرداری یک قطعه زمین بمساحت ۳ هکتار بصورت تهاتری دریافت و در فاز نخست نیز شانزده واحد مسکن نود متری در آن طراحی شد.
وی با اشاره به اعتبار دوازده میلیارد و پانصد میلیونی این طرح،ادامه داد: برای متقاضیان واحدهای مسکونی یاد شده دویست میلیون ریال وام با کارمزد ۵ درصد از طرف بانک تجارت و صدوپنجاه تا دویست میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز در صورت نیاز متقاضیان از محل منابع داخلی با کارمزد دو درصد پیش بینی شده و مابقی آورده هم از طرف خود متقاضیان تامین میشود.
به گفته قاسم پور، برآورد قیمت هر متر مربع واحدهای ساخته شده ۸ میلیون ریال بوده و با تامین اعتبارهای مورد نیاز تا مهر ماه امسال آماده واگذاری بمتقاضیان خواهد بود.


این مسئول اضافه کرد: برای مرحله دوم این مجموعه نیز اقدامهای اولیه برای ساخت شانزده واحد دیگر بمنظور اختصاص به اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد تعلق گرفته که متقاضیان آن هم از طرف این نهاد معرفی خواهند شد.
وی اظهار داشت: برآورد قیمت برای هر یک از این واحدها که در متراژهای شصت و هشت تا هفتاد متری خواهند بود، پانصدوبیست میلیون است که سیصد میلیون آن از طرف کمیته امداد بصورت بلاعوض پرداخت و دویست میلیون ریال نیز بصورت وام بانکی خواهد بود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آوج تاکید کرد: با توجه بوضعیت زمین در شهر آوج، طراحی واحدهای در نظر گرفته شده هر فاز در ۸ بلوک دو طبقه بوده که هر واحد اعیانی در وسط پلاک واقع و با استفاده از شیب زمین، برای هر واحد هم معبرهای جداگانه در نظر گرفته شده است.
قاسم پور به کیفیت عالی، نوع و تیپ مصالح بکار گرفته شده و طراحیهای زیبا مطابق با شرایط اقلیمی منطقه در ساخت این واحدها اشاره نمود و ادامه داد: تمامی آئین نامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین و ماده نوزده در ساخت و ساز واحدهای یاد شده در نظر گرفته شده است.
شهرستان آوج بمرکزیت آوج در جنوبغربی استان قزوین قرار دارد.
منبع: ایرنا

 

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اردیبهشت ۹۶
1221 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0