دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با اعضای شورای اسلامی این استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای شورای اسلامی این استان

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با حضور در محل شورای اسلامی شهر قزوین با اعضای شورا دیدار و جهت بهبود وضعیت ساخت ‌و ساز تبادل نظر کردند.

کد خبر: 971101019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ - ۶:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با حضور در محل شورای اسلامی شهر قزوین با اعضای شورا دیدار و جهت بهبود وضعیت ساخت ‌و ساز تبادل نظر کردند.

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با اعضای شورای اسلامی این استان

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با اعضای شورای اسلامی این استان

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای شورای اسلامی این استان دیدار کردند

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، شورای اسلامی را یک پارلمان محلی و مردمی دانست و گفت: در نشست های شورا دغدغه های مردم عنوان می گردد و سازمان نظام مهندسی ساختمان براساس مقررات ملی ساختمان موظف است منافع مردم در صنعت ساختمان را سر لوحه کار خود قرار دهد که در این راستا نیاز به حمایت پارلمان محلی دارد.
مجابی گفت: در حوزه مدیریت شهری، این پارلمان هم در قالب مطالبه گر و هم حمایتگر می تواند در ارائه خدمات بهتر به بهره‌ برداران موثر باشد که مطالبه گری حقوق مردم از سازمان نظام مهندسی و تاکید شورای اسلامی بر اجرای مقررات ملی ساختمان وظیفه این سازمان را در انجام خدمات فنی و مهندسی دو چندان می کند.

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با اعضای شورای اسلامی این استان

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: ارتباط نزدیک شورا و سازمان نظام مهندسی ساختمان می ‌تواند کمک موثری در بهبود وضعیت ساخت و ساز و نظارت هر چه بیش تر و بهتر بر ساخت و سازها داشته باشد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۷
478 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0