تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی

تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی

تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی ، ارائه می شود. نظام مهندسی در کنار شهرداری و مجموعه‌ های همکار تلاش می‌ کند

کد خبر: 990619005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ - ۷:۵۹ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی ، ارائه می شود. نظام مهندسی در کنار شهرداری و مجموعه‌ های همکار تلاش می‌ کند

تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی

تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل بیان کرد:
تخفیف شصت درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن
میرمحمد سیدهاشمی عنوان کرد: نظام مهندسی ساختمان در طرح اقدام ملی مسکن و برای ساخت واحدهای مسکونی تا شصت درصد در خدمات خود تخفیف ارائه می ‌کند.
وی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: نظام مهندسی ساختمان در طرح اقدام ملی مسکن و برای ساخت واحدهای مسکونی تا شصت درصد در خدمات خود تخفیف ارائه می ‌کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: با تاکید استاندار اردبیل ما بیشترین تعامل و همکاری را با راه و شهرسازی استان اردبیل داریم تا اقدام ملی مسکن به سرعت شکل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد.
سیدهاشمی گفت: نظام مهندسی در کنار شهرداری و مجموعه‌ های همکار تلاش می‌ کند تا به عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن کمک کند و افراد فاقد سرپناه از مزایای این طرح استفاده کنند.
وی خاطر نشان ساخت: با پی‌گیری انجام شده قرار است سهمیه ویژه از طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شود تا مهندسانی که فاقد سرپناه هستند، صاحبخانه شوند.
سیدهاشمی ادامه داد: دویست تا پانصد واحد از این واحدها برای مهندسان در نظر گرفته شده که خود نظام مهندسی متولی طراحی، نظارت و اجرای این پروژه‌ها هستند.
وی با دعوت از مهندسان واجد شرایط برای ثبت نام در سامانه برای دریافت واحدهای مسکونی در قالب اقدام ملی مسکن بیان کرد: تسهیلات ویژه برای اجرای این طرح پیش بینی شده و تلاش خواهیم کرد تا مهندسان حایز شرایط را برای دریافت مسکن معرفی کنیم.
منبع:خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۹۹
352 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0