شناسایی شصت و دو هزار كارگر ماهر در استان مازندران ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

شناسایی شصت و دو هزار كارگر ماهر در استان مازندران

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با تأکید بر توجه به آموزش کارگران ساختمانی، بیان کرد: شصت و دو هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شده‌اند و نظام مهندسی آمادگی لازم را برای آموزش نیروها دارد.

کد خبر: 970211004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۱۱:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز_ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با تأکید بر توجه به آموزش کارگران ساختمانی، بیان کرد: شصت و دو هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شده‌اند و نظام مهندسی آمادگی لازم را برای آموزش نیروها دارد.

شناسایی شصت و دو هزار كارگر ماهر در استان مازندران

شناسایی شصت و دو هزار كارگر ماهر در استان مازندران

شصت و دو هزار کارگر ماهر در استان مازندران  شناسایی شد.

سیف‌ الله علی ‌نیا بعد از ظهر دیروز در بیست و نهمین جشنواره تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تولید استان مازندران در سیمان مازندران بیان داشت: شعار امسال در هر استان حمایت از کالای داخلی است که همه ما باید در این راستا حرکت و فرهنگ ‌سازی کنیم.
علی نیا تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان مازندران هم در سال جدید و با توجه به تأکیدات رهبری سعی دارد تا دستورالعمل ‌هایی را در بحث توسعه مصالح ساختمانی داخلی و استفاده از آن در استان فراگیر کند.
وی یاد آور شد: مازندران در بخش مصالح ساختمانی دارای مصالحی با کیفیت است که با توجه به تولید مرغوب داخلی، نیازی به تولیدات خارجی و واردات در این بخش نداریم و حتی تولیدات ما دارای مزیت رقابتی با خارج از کشور است.

شناسایی شصت و دو هزار كارگر ماهر در استان مازندران

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران خاطر نشان کرد: در بسیاری از تولیدات داخلی در بخش مصالح ساختمانی، دارای تولیدات ارزشی منحصر به فردی هستیم که با بسیاری از برندهای معروف دنیا قابل رقابت است.
وی در ادامه اظهارات خود با تأکید بر رعایت ایمنی در سازه ‌ها و ساختمان ‌ها ادامه داد: رعایت قوانین ایمنی در ساختمان ‌ها از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی همه کارگران و کارفرمایان در نقاط مختلف باشد.
علی نیا گفت: آمار بالای تلفات ساختمانی در بخش جراحات و فوت نگران ‌کننده است و لذا باید با رعایت نکات ایمنی در این بخش، تعداد جرحی و فوتی را کاهش دهیم.
وی با تأکید بر توجه به آموزش کارگران ساختمانی اظهار کرد: شصت و دو هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شده‌اند و  نظام مهندسی آمادگی لازم را برای آموزش نیروها دارد.
ریاست سازمان نظام مهندسی استان مطرح کرد: هجده هزار نیروی کارگر ماهر در گذشته آموزش ‌های مختلف را فرا گرفتند و اکنون هم آماده ارائه ادامه آموزش ‌ها هستیم و امیدوار هستیم با افزایش آموزش‌ ها و توجه به ایمنی، شاهد توسعه بیش تر در جامعه باشیم.

منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
752 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0