شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهرشناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهر ریاست دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان نوشهر مطرح کرد:

شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهر/ طرح تفصیلی بازنگری گردد

مازیار درویشی نژاد بیان کرد: بیست و پنج پروژه به متراژ سیصد هزار مترمربع در حریم شهری نوشهر و خارج از وظیفه این سازمان در حال احداث است که نظارت کافی روی آن صورت نمی‌ گیرد.

کد خبر: 960914014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ - ۳:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، مازیار درویشی نژاد بیان کرد: بیست و پنج پروژه به متراژ سیصد هزار مترمربع در حریم شهری نوشهر و خارج از وظیفه این سازمان در حال احداث است که نظارت کافی روی آن صورت نمی‌ گیرد.شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهر

شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهرشناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهر

شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهر

شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در  حریم نوشهر/ طرح تفصیلی بازنگری گردد

وی با اشاره به این که اکنون نگرانی ما درزمینهٔ سازه ‌ای نیست گفت: در حال حاضر درزمینهٔ سازه‌ای مشکل نداریم و به کیفیت مطلوب درزمینهٔ سازه‌ ای رسیده‌ایم.
درویشی نژاد با اعلام این که نگرانی اصلی ما که عمر ساختمان را کاهش می دهد، تأسیسات ساختمان است ادامه داد: برای این مسئله از کمیته ‌های تخصصی استفاده میکنیم تا مشکلات موجود را حل کنیم.
درویشی نژاد تصریح کرد: وسواس و حساست نسبت به سازه در سال‌ های قبل موجب شده تا توجه کم تری به حوزه تأسیسات صورت پذیرد.
درویشی نژاد افزود: در ۶ ماه اول امسال بیست و پنج پروژه شامل سیصد هزار مترمربع شناسایی ‌شده که در حریم شهری در حال احداث است و دارای مشکلاتی ازنظر است.

شناسایی بیست وپنج پروژه ساخت و ساز در حریم نوشهر

رئیس دفتر نمایندگی نظام‌ مهندسی ساختمان نوشهر عنوان داشت: کل متراژ و پروانه‌ های صادره در شهرستان دویست هزار مترمربع است ولی بیست و پنج پروژه حریم شهری که از طرف سازمان همیاری شهرداری ‌ها در حال اجرا است بیش از سهمیه شهرستان است.
وی گفت: بسیاری از این ساختمان‌ ها دارای نگهبان و بادیگارد هستند که از ورود مهندسین و ناظران برای بازدید جلوگیری می‌ کنند.
وی، تعداد اعضای این دفتر آر هزار و هفتصد نفر در رشته ‌های ۷ ‌گانه اعلام کرد و خاطر نشان کرد: بیش تر اعضای در ۴ رشته فعالیت دارند.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی بوشهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۶
1255 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0