تشکیل مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گردهمایی بزرگداشت

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس

گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز به عنوان بازآفرینی شهری ، میراثی برای آینده 1 آذر ماه در سالن اجتماعات گاز هرمزگان برگزار گردید.

کد خبر: 960914007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ - ۷:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان،  گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز به عنوان بازآفرینی شهری ، میراثی برای آینده ۱ آذر ماه در سالن اجتماعات گاز هرمزگان برگزار گردید.برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز  در بندرعباس

در آغاز مهندس شیری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان بعد از خیر مقدم به حاضران بیان داشت: طرح بازآفرینی و سنددار کردن زمین ‌های بافت ‌های فرسوده هزینه‌ هایی هم در بر دارد که ما با اجرای یک طرح هزینه‌ های آنرا تأمین کرده‌ایم.
در ادامه این جلسه مهندس رضا مدرس سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استاندار ادامه داد : هویت هر شهرنتیجه عملکرد شهرداران است. و شهرسازی هر شهری نماد آن منطقه است که باید به آن با دید مهندسی آمیخته با هنر معماری نگریست.
قابل ذکر است، در این گردهمایی برای مدیران شهرسازی و دانشجویان و علاقمندان ۳ کارگاه که محورهای آن به شرح ذیل میباشد تشکیل شد : باز آفرینی اجتماعی در شهرهای ساحلی – تحولات شهر نشینی و نشر آن در شهرهای ساحلی – المان های شهری با تاکید بر بافت های فرسوده از ایده تا اجرا .

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس


و در خاتمه از پرسنل اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداران شهرهای (هشتبندی – گروک –تیرور-سرگز احمدی – تازیان پایین – بندر کنگ – فارغان ) که همکاری لازم را در حوزه معماری و شهرسازی را داشته و قدردانی کرده و لوح تقدیر به آن ها اهدا شد .
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی رایانه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۶
1029 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0