دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS توسط سازمان گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS

دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

امروزه کیفیت خدمات، ایمنی کارکنان، بهداشت محیط کار و رعایت مقررات زیست محیطی جزء الزامات هر سازمانی محسوب می گردند. استقرار هر یک از نظامهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی و حفظ الزامات آن در طی ممیزیهای متمادی و به تبع آن اخذ گواهی نامه های مربوطه، امری مشکل، زمانبر و پرهزینه است. یکپارچه سازی سیستمهای مدیریتی به سازمان کمک می کند تا با کاهش حجم مستندات، کاهش زمان و هزینه و جلوگیری از مجدد کاریها، تصویری واضح تر از استقرار هر سیستم و نتایج آن ارائه شود.

کد خبر: 971104002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ بهمن ۹۷ - ۷:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظان مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران،امروزه کیفیت خدمات، ایمنی کارکنان، بهداشت محیط کار و رعایت مقررات زیست محیطی جزء الزامات هر سازمانی محسوب می گردند. استقرار هر یک از نظامهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی و حفظ الزامات آن در طی ممیزیهای متمادی و به تبع آن اخذ گواهی نامه های مربوطه، امری مشکل، زمانبر و پرهزینه است. یکپارچه سازی سیستمهای مدیریتی به سازمان کمک می کند تا با کاهش حجم مستندات، کاهش زمان و هزینه و جلوگیری از مجدد کاریها، تصویری واضح تر از استقرار هر سیستم و نتایج آن ارائه شود.

دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS توسط سازمان

دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS توسط سازمان

دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت  یکپارچه (IMS) توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

 

در واقع سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) بمعنای یکپارچه کردن چندین سیستم مدیریتی، درون یک سیستم منحصربه فرد است که از طریق آن، سازمان قادر خواهد بود کنترل و اداره فعالیتهایش را بجای استفاده از چندین سیستم جداگانه، درون یک نظام یکپارچه به انجام برساند. این سیستم از تلفیق استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱، سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS18001 به وجود آمده است.
در این راستا و با عنایت به اهمیت بهبود مستمر عملکرد سازمان نزد مدیران سازمانی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه مبتنی بر آخرین ویرایش استانداردهای ISO9001:2015 ، OHSAS1800:2007 و ISO14001:2015 کرده و در تاریخ سیزدهم دی ماه نود و هفت موفق به اخذ گواهینامه های مربوطه از موسسه BQC یونان شد که برگ زرین دیگری از موفقیتهای این سازمان در سالهای اخیر در مسیر بهبود و ارتقاء سطح خدمات مهندسی در جامعه است.

دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS توسط سازمان

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ بهمن ۹۷
605 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0