حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فرصتی ارزشمند برای تحقق اهداف سازمان است.

کد خبر: 971029002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ دی ۹۷ - ۵:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فرصتی ارزشمند برای تحقق اهداف سازمان است.

حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران

حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران

حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

محمد حسین شرکاء _ ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در دیدار با حمید بنایی _ ریاست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، حضور وی را در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی برای حمایت از طرح و برنامه های مورد نظر سازمان در سطوح کشوری و استانی برای پیشبرد امور مهندسی توصیف کرد.
بنایی، همچنین گزارشی از اقدامات هیأت مدیره دوره هشتم را در زمینه مبارزه با واسطه گری، الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمانی، راه اندازی سامانه ساجام، برون سپاری خدمات در حوزه های مختلف براساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تشکیل دپارتمان نخبگان، توجه به مباحث آموزشی و پژوهشی اعضا و تسهیل روند اداری در مراحل ساخت و ساز مربوط به شهروندان را ارائه نمود.
در این ملاقات، حمید بنایی در مورد صادرات خدمات فنی و مهندسی بیان کرد: یکی از فرصتهای مهم برای صادرات غیرنفتی، توجه به صادرات خدمات فنی و مهندسی است.
وی افزود: با توجه به پتانسیل ۳۷۵۰۰ نفری متخصصان استان و ظرفیتهای قابل توجه در حوزه فنی و مهندسی ضرورت دارد؛ شرایط برای صادرات خدمات فنی و مهندسی تسهیل و با توجه به پایان جنگ در کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه و … و برقراری امنیت شرایط را جهت فعالیت متخصصان متعهد، مهیا دانست.
نماینده جامعه مهندسان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صادرات خدمات فنی و مهندسی ارز آوری قابل توجهی بهمراه خواهد داشت، گفت: با توجه به این که در زمینه های مختلف مهندسی در کشور نیروی متخصص وجود دارد، بنابراین باید از صادرات خدمات فنی و مهندسی حمایت گردد.

حضور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلیه زیر ساختها جهت فعالیت جامعه مهندسین در استان آماده است و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و نهادهای مربوطه همه در کنار یک دیگر، هم سو آماده تسریع در به حرکت درآوردن این چرخه علمی-تخصصی جامعه هستند.
نماینده حوزه انتخابیه گناباد و بجستان در مجلس دهم خاطر نشان ساخت: در حوزه مسکن ظرفیتهای خوبی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی وجود دارد.
وی ادامه داد: خود را از جامعه مهندسین استان می دانم و با تعاملات به وجود آمده، تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن مشکلات در حد توان انجام خواهم داد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۷
569 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0