برگزاری جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین میبد جلسه هم اندیشی

برگزاری جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین میبد

جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین در میبد با حضور امین امیدی، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد و مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان میبد برگزار گردید.

کد خبر: 980303001 تاریخ انتشار: جمعه ۳ خرداد ۹۸ - ۷:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین در میبد با حضور امین امیدی، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد و مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان میبد برگزار گردید.

برگزاری جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین میبد

برگزاری جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین میبد

جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین  میبد برگزار گردید

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد در این جلسه با اشاره به مباحث مربوط به گروه های تخصصی ۷ گانه بیان کرد: از مهندسین متخصص در زمینه گروه های تخصصی دعوت به عمل آید تا در گروه های مشخص دسته بندی و سازماندهی گردند .

وی ادامه داد: در نظر داریم توسط جمعی از بسیجیان طرحهای میز خدمت، برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای بسیجیان و کمک به افراد کم بضاعت در زمینه مهندسی انجام گردد.

مدیردفترنمایندگی سازمان نظام مهندسی میبد اظهار داشت: بسیج مهندسین و متخصصین باید با خلوص، هوشیاری و هدفمندی در پی رفع نیازهای جامعه باشد و با تفکیک نیازهای جامعه برای شرایط عادی و بحرانی برای هرحالت دارای برنامه جامع و آمادگی لازم باشد.

محمد حسین صباغی با اشاره به حضور فعال بسیج مهندسین و متخصصین میبد در پروژه های عمرانی و ساختمانی و پروژه ثبت جهانی شهر میبد تصریح کرد: در پروژه های عمرانی و در حوادثی از قبیل سیل و زمین لرزه نیروهای بسیج مهندسین به سرعت و با برنامه گرداوری شده به کمک جامعه بشتابند.

برگزاری جلسه هم اندیشی بسیج مهندسین میبد

صباغی گفت: نظام مهندسی ساختمان میبد آمادگی دارد تا در صورت نیاز در کنار بسیج مهندسین به ارائه خدمات اقدام کند.

در این نشست، سرگرد آقایی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد، جلال دهقانی مسئول کانون بسیج مهندسین میبد و اعضای هیئت اندیشه ورز کانون شهید اکبرزاده میبد حاضر بودند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ خرداد ۹۸
520 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0