برگزاری جلسه اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

کد خبر: 980908030 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ آذر ۹۸ - ۸:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
محمد ابراهیم پور، رییس سازمان استان گلستان، بر تعامل و همدلی بیشتر بین نظام مهندسی ساختمان گلستان و اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد.
جلسه اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار شد
اعضای هیات رییسه سال دوم هیات مدیره دوره هشتم سازمان با حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان در محل سالن اجتماعات این اداره دیدار کردند.
محبوبی در اين جلسه، ضمن قدرداني از تلاشهاي هيات رییسه قبلی نظام مهندسی استان به اعضای هیات رییسه جدید تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص لغو شیوه نامه تبصره دوم ماده بیست و چهار آیین نامه اجرایی ماده سی و سه قانون نظام مهندسی و ساختمان کشور، تصریح کرد: باید بر اساس قانون و آیین نامه ها و بخش نامه ها عمل گردد تا سلامت ساخت و سازها حفظ شود و شاهد ارتقا در این بخش باشیم.
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان، سازمان نظام مهندسی را بعنوان یک عضو اصلی نظارتی در فرآیند ساخت و ساز عنوان کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان را مجموعه ای همراه با راه و شهرسازی میدانیم، این دو مجموعه جز یک خانواده هستند و باید با تشریک مساعی تلاش گردد تا ساخت و سازها در استان ساماندهی گردد.
محمد ابراهیم پور، ریاست سازمان استان در این جلسه ضمن تاکید بر تعامل و همدلی بیشتر بین نظام مهندسی ساختمان گلستان و اداره کل راه و شهرسازی استان، تصریح کرد: تعامل و همکاری بیشتر بین این دو نهاد، موجب ساماندهی صنعت ساختمان و ارتقا کیفیت ساخت و ساز در استان می گردپ.
ابراهیم پور ادامه داد: صیانت از بار مسوولیتی که بعنوان یک امانت بر دوش داریم وظیفه ماست و ان شاالله نتایج مثبت آن را بین جامعه مهندسی استان و سازندگان و شهروندان شاهد باشیم.
وی عنوان کرد: با لغو شیوه نامه تبصره دوم ماده بیست و چهار آیین نامه اجرایی ماده سی و سه قانون نظام مهندسی و ساختمان کشور توسط وزیر محترم راه و شهرسازی شاهد رونق در بزرگ‌ترین بخش اقتصادی کشور باشیم.
رییس هیات مدیره سازمان در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی مدیر کل راه و شهرسازی استان با سازمان نظام مهندسی، اظهار داشت: امیدوار هستم با تعامل و همکاری بیشتر گام‌های موثرتری را دراجرای قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، اعتلای هر چه بیشتر سازمان و ارتقا سطح رضایت مندی جامعه و علی الخصوص مهندسان عزیز برداریم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۸
457 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0