نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند سخن گو و دبیر ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا

لیست ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا اعلام گردید

سخن گو و دبیر ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود با هدف اعتلای فرهنگ اسلامی و توسعه شهری آباد هم راه با آسایش شهروندان را اعلام نمود.

کد خبر: 960227019 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۶ - ۳:۵۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سخن گو و دبیر ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود با هدف اعتلای فرهنگ اسلامی و توسعه شهری آباد هم راه با آسایش شهروندان را اعلام نمود.لیست ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا اعلام گردید

لیست ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا اعلام گردید

سازمان نظام مهندسی ساختمان

لیست ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا اعلام گردید

سید حسین مصطفوی روز چهارشنبه در آئین اعلام لیست نامزدهای ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا در جلسه ای با خبرنگاران که با حضور اعضای مرکزی این ائتلاف برگزار گردید بیان کرد: نامزدهایی که مورد حمایت ما قرار گرفته اکثرا در آسیا و اروپا در زمینه های متعدد تحصیل نموده اند و با توجه بشرایطی که امروز بر شهر تهران حاکم است تصمیم گرفتیم که ائتلافی را از متخصصان در حوزههای مسایل محیط زیست، حمل و نقل، ترافیک، اجتماعی و سیاسی، تشکیل دهیم و بتوانیم قدمی برای آبادی این شهر برداریم.
مصطفوی گفت: ما بصورت مستقل وارد شدیم صرفا دنبال این هستم که مسایل مهم را حل نماییم. شعار ما “نفسی تازه به شهر خواهیم داد و اندیشه ای نوباید” لذا لیست خود را در معرض شهروندان این شهر میگذاریم و امیدوارم که مردم بتخصص رای دهند.
وی ادامه داد: بافت شهری تهران برای این تعداد جمعیت دیده نشده است لذا بطبع وقتی جمعیت افزایش پیدا کند مسایل و مشکلات خود را دارد که نیاز به برنامه ریزیهای تخصصی و مدیریت کارآمد دارد. امروز تهران دارای مشکلهای بسیاری است که میتوان به یکی از آن ها اشاره نمود زلزله خیز بودن آن است و روی چند کسل قرار گرفته است.
وی افزود: بافتهای فرسوده بشدت این شهر را رنج میدهد. ما الان در این شهر سه هزار مسجد داریم که تنها پنج درصد آن ها پایدار هستند. سی ودو هزار هکتار بافت فرسوده و چهارده هزار هکتار بافت ناپایدار در تهران داریم. کوچه هایی داریم ماشین از آن ها نمیتواند عبور کند. بعضی از مشکلات این شهر نیاز به تلاش ملی دارد . ما در این شهر کمبود آب داریم که مساله ای جدی است. برداشتهای غیر استاندار از سفرههای زیرزمینی داریم که باعث نشست زمین میشود.


عضو نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: ما نیاز داریم که حمل و نقل ریلی از جمله مترو را توسعه دهیم و فضای زیرسطحی را توسعه دهیم و فضای کسب و کار و تجارت را به فضاهای زیرسطحی انتقال دهیم و بتوانیم فضای روسطحی را آزاد نماییم. مشکلات حاشیه نشینی شهر باید حل گردد.
مصطفوی عنوان کرد: اگر یک فرد هم از این لیست وارد شورای شهر شود عقبه کارشناسی ما در خدمت این شهر خواهد بود. طبق این اساس آمادگی داریم که به دور از مسایل سیاسی ، مسایل فنی شهر مثل مسایل ترافیک، هوا، زیست محیطی و حمل و نقل را پی گیری کنیم. ما بیش تر بدنبال تثبیت وضع موجود و یک امنیت روانی هستیم.
سخنگوی ائتلاف دانش آموختگان آسیا و اروپا تاکید کرد: کار عملی نیاز به فکر و زمان دارد و دوستانی که شعارهایی میدهند بیش تر قولهای انتخاباتی و رای آوری است در صورتیکه باید حرفهایی زد که قابل عمل باشد .
وی خاطر نشان کرد: ما در این شهر پروژهها انجام دادیم. ورود و خروج مالی را میدانیم. برآورد ، ورود و خروج و زمان بندی میدانیم.
نماینده سازمان مدیریت در حوزه های نظارت پروژه های تهران و شمیرانات در خاتمه اذعان کرد: امیدوارم که مردم به تخصصها رای دهند نه به چهره ها زیرا که این شهر نیازمند کارهای کارشناسی و حل مشکلات آن از طریق متخصصان شهر هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هم زمان با پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردی بهشت امسال برگزار میشود.
منبع: عصر ایران

 

 

گروه تلگرام برق الکترونیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۶
1184 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0