انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: 980918002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ - ۳:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
طبق ماده چهاردهم و هفتاد و یک آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و با برگزاری انتخابات اعضای جدید هیات رئیسه این نهاد فنی و ناظر در استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال دوم انتخاب شدند.
اعضای جدید هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شدند
در این انتخابات، فردین یزدان پناه در رشته برق و با کسب بیشترین آرا بعنوان رئیس جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی این استان انتخاب گردید.
ساسان حسینی و سجاد رستگار در رشته های معماری و مکانیک نیز به تریب بعنوان نایب رئیس اول و دوم سازمان نظام مهندسی استان معرفی شدند.
عیسی شهامت و ابراهیم مهر جو در رشته های نقشه برداری و عمران نیز به ترتیب بعنوان دبیر هیات رئیسه و خزانه دار این سازمان انتخاب شدند.
انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه نظام مهندسی برای یک دوره ۱ ساله است.
انتخابات هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مهرماه سال گذشته در ۳ حوزه انتخابیه یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار گردید.
۳ هزار و نهصد و پنجاه و چهار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که یک هزار و دویست و شصت و چهار نفر آنها در انتخابات شرکت کردند.
طبق اعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد شمار مهندسان در رشته های مختلف در این استان حدود ۴ هزار و سیصد نفر هستند.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۸
679 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0